امام جمعه موقت رفسنجان:

نگاه ما به جوانان باید واقع گرایانه باشد نه نگاه فردی و سلیقه ای

  • شناسه خبر: 143463
نگاه ما به جوانان باید واقع گرایانه باشد نه نگاه فردی و سلیقه ای

امام جمعه موقت رفسنجان گفت: جوانان را در مسئولیت های مهم و اساسی به کار گیرند؛ جوانان این کشور قابلیت های فراوانی دارند. نگاه ما به جوانان باید واقع گرایانه باشد نه نگاه فردی و سلیقه ای.

خانه » سیاسی » نگاه ما به جوانان باید واقع گرایانه باشد نه نگاه فردی و سلیقه ای

به گزارش “خانه خشتی” ، حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه موقت شهرستان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان ضمن توصیه به تقوای الهی و انجام واجبات و گرامی داشت ۷ اردیبهشت روز ایمنی حمل و نقل اظهار داشت: حمل و نقل ایران در حوزه های کارشناسی راه و شهرسازی است و وظیفه دارند نسبت به راه ها و ایمنی جاده های ما تلاش و کوشش کنند.
وی افزود: دراین میان هم کسان دیگری هم باید دقت لازن را داشته باشند؛ صنعت خودروسازی ما برای ساخت خودرو باید استانداردهای جهانی را استفاده کند و برای ایمنی انسان ها تلاش کند.
محی الدینی گفت: عامل انسانی مهمترین و تاثیرگذار ترین عامل در ایمنی انسان ها محسوب میشود که بیش از ۷۰% عامل انسانی موثر است که باید فرهنگ سازی شود. ازمردم میخواهیم نکات ایمنی را رعایت کنند و از مسئولین و دستگاها میخواهیم که بر ایمنی حمل و نقل و جاده ها هم نظارت داشته باشند و هم دقت کنند.

وی ضمن تبریک و گرامی داشت ولادت حضرت علی اکبر افزود: جوانی نعمت بزرگی است که یک بار به هر انسانی داده میشود و ارزشمندترین هدیه ای است که خداوند به انسان بخشیده است.
محی الدینی بیان داشت: در جوانی انسان تحت تاثیر الگوهای فراوانی قرار میگیرد. چه خوب است جوانان ما الگو های خوبی همچو حصرت علی اکبر برای خود انتخاب کنند. الگوهای ما امروز باید شهدای عزیز باشند؛ آن جوانان و نوجوانانی که رفتند تا ما بمانیم و این کشور سربلند باشد.
وی خاطر نشان کرد: دشمن امروز هدفش این است که اعتقاد و باورهای جوانان مارا تضعیف کند؛ باور و اعتقاد مارا که گرفت کار بر همگان سخت میشود. دشمن امروز میخواهد الگوهای نامناسب را در جامعه ما ترویج کند.
خطیب جمعه رفسنجان گفت: مسئولان باید از ظرفیت جوانان و نخبگان ما بهره گیرند؛ جوانان را در مسئولیت های مهم و اساسی به کار گیرند؛ جوانان این کشور قابلیت های فراوانی دارند. نگاه ما به جوانان باید واقع گرایانه باشد نه نگاه فردی و سلیقه ای.
وی تصریح کرد: در انتخابات به یاد جوانان بیفتیم، جوانان را جمع کنیم برای رای و بعد آنها را رها کنیم. در انتخابات شعار جوان گرایی و بعد به آنها کاری نداشته باشیم. به فکر بیکاری و معضل اشتغال این جوانان عزیز باشید. به فکر مسائل اساسی و مهم جوانان باشید و به ظرفیت عظیم علمی و توان این سرمایه های عظیم و کشور توجه ویژه داشته باشید.

امام جمعه موقت شهرستان ضمن تبریک نیمه شعبان و گرامیداشت روز سربازان گمنام امام زمان ایراد کرد: تلاش های صادقانه آنها خالی از گرایش های حذبی و جناحی است و این عنوان سربازی گمنام به فرزندان انقلاب است که بی نام و نشان برای کسب رضای خدا دارند تلاش میکنند. امروزه وزارت ارتباطات به تعبیر مقام معظم رهبری به عنوان چشم بینا و بیدار نظام اسلامی است که در این سنگر مهم و کلیدی این عزیزان از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صیانت میکند. امروزه وظیفه ما و آنها این است که در مقابل نفوذی های دشمن مواظب باشیم و دشمن در سیاست، اجتماع، اقتصاد و فرهنگ ما نفوذ پیدا نکند.

محی الدینی ضمن تبریک روز معلم و تسلیت شهادت استاد مطهری تصریح کرد: معلمان ما، این قشر دلسوز و زحمتکش جامعه ما که برای پیشرفت اجتماع و جامعه ما تلاش میکنند و مسیر هدایت بشر را برای فرزندان ما هموار میکنند. معلمین باید به تزکیه و تربیت دانش آموزان در کنار تعلیم توجه داشته باشند و این وظیفه سنگینی است.

وی در پایان باتوجه به مصاحبه تلویزیونی رئیس جمهور آمریکا تصریح کرد: لفاظی رئیس‌جمهور آمریکا که دیروز در مصاحبه ای این لفاظی ها و این اراجیف را بر زبان جاری کرده است. او این چنین گفته است: ایرانی ها دیگر در دولت من شعار مرگ بر آمریکا سر نمیدهند(شعار مرگ بر آمریکا توسط نمازگزاران) و همچنین تهدیداتی کرده است. خیال باطل و خامی دارد. به تعبیر مقام معظم رهبری کارهای احمقانه ای دارد انجام میدهد. این پیام ملت ایران است: آمریکا را دشمن درجه یک خود میدانیم و میدانیم دست از دشمنی خود بر نداشته است و تا زمانی دست از دشمنی بر ندارد شعار اصلی ملت ایران مرگ بر آمریکا هست(شعار مرگ بر آمریکا توسط نمازگزاران).

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان