مدیر جشنواره فجر در رفسنجان:

امسال برای اولین بار شاهد نمایش فیلم های سی و یکمین جشنواره فجر در رفسنجان هستیم

  • شناسه خبر: 14341
امسال برای اولین بار شاهد نمایش فیلم های سی و یکمین جشنواره فجر در رفسنجان هستیم

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، صبح امروز نشست مدیر جشنواره فجر در رفسنجان با اهالی مطبوعات و خبرگزاری ها در عمارت گلستان امین برگزار شد. در این نشست، مدیر سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در رفسنجان ضمن اشاره به برگزاری بزرگ ترین رویداد هنری کشور برای اولین بار در رفسنجان گفت: با توجه به […]

خانه » امسال برای اولین بار شاهد نمایش فیلم های سی و یکمین جشنواره فجر در رفسنجان هستیم

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، صبح امروز نشست مدیر جشنواره فجر در رفسنجان با اهالی مطبوعات و خبرگزاری ها در عمارت گلستان امین برگزار شد.

در این نشست، مدیر سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در رفسنجان ضمن اشاره به برگزاری بزرگ ترین رویداد هنری کشور برای اولین بار در رفسنجان گفت: با توجه به تصمیم گیری دبیرخانه جشنواره سی و یکم مبنی بر نمایش فیلم های امسال به صورت دیجیتال در برخی مراکز استان ها، و به دلیل دارا بودن این سیستم در سینما امین رفسنجان، این مرکز با همکاری فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد رفسنجان و حمایت مالی مجتمع مس سرچشمه، جهت نمایش فیلم های جشنواره اعلام آمادگی نمود.

حسین پورمحمدی از نمایش ۲۰ فیلم مطرح جشنواره در سینما امین خبر داد و اظهار داشت: تلاش ما بر این بوده است که از میان ۴۰ فیلم راه یافته به جشنواره، بهترین های آنان جهت نمایش انتخاب شوند تا ضمن جلب رضایت مخاطبین، شاهد حضور پر رنگ مردم در سینما باشیم.

وی برگزاری دو نشست صمیمی با حضور کارگردانان و بازیگران محبوب سینما را از دیگر برنامه های این دوره اعلام کرد و گفت: با توجه به اهمیت این جشنواره، هیئت داورانی متشکل از ۵ تن از اهالی سینمای ایران برای داوری فیلم های جشنواره در شش رشته بهترین فیلم، بهترین کارگردان، بهترین فیلم نامه، بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر زن و بهترین فیلم از نگاه تماشاچیان انتخاب شده است که به برگزیدگان، سیمرغ بلورین جشنواره تقدیم می شود.

پورمحمدی افزود: نمایش فیلم های فجر در سه سانس مختلف از ۱۴ الی ۲۴ بهمن به صورت روزانه و در نوبت عصر پخش و اختتامیه جشنواره جمعه ۲۷ بهمن ماه با حضور مقامات کشوری و استانی و شهرستان در رفسنجان برگزار خواهد شد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان