معاون عمرانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان مطرح کرد:

تکمیل بیمارستان امام حسین(ع) رفسنجان تا پایان سال ۹۸

  • شناسه خبر: 143118
تکمیل بیمارستان امام حسین(ع) رفسنجان تا پایان سال ۹۸

معاون عمرانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: زمین بیمارستان امام حسین(ع) با اعتبار ۴ میلیارد تومانی توسط دانشگاه علوم پزشکی خریداری شده است و امیدورایم تا پایان سال ۹۸ شاهد افتتاح ان باشیم.

خانه » پزشکی و سلامت » تکمیل بیمارستان امام حسین(ع) رفسنجان تا پایان سال ۹۸

به گزارش خانه خشتی ، علی مظفری معاون عمرانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در نشست خبری که به مناسبت هفته سلامت با حضور جمعی از خبرنگاران رفسنجان در دفتر مرکزی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد اظهار داشت: سهم وزارت بهداشت و درمان از سلامت مردم تنها ۲۵ درصد است و سایر ارگان ها نیز باید خوب عمل کنند تا سلامت بطور کامل محقق شود.

وی افزود: طرح نظام سلامت مستمر است و ادامه دارد صدها میلیارد تومان در وزارت در این طرح هزینه شده است و این مهم نباید نادیده گرفته شود هرچند موظیم عیب و ایراد آن را تشخیص و برطرف شود.

مظفری گفت: بیش از ۵۰۰ هزار مترمربع ساخت و ساز در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در حال احداث است که امیدواریم تا پایان سال ۹۸ افتتاح شود.

وی ادامه داد: افتتاح کلینیک ویژه تا پایان شهریور امسال، بزرگراه پزشک با متراژ ۳۲۰۰ متر و ۷ میلیارد تومان اعتبار و ساختمان اورژانس و کترینک با ۲۲۰۰ مترمربع مساحت ۸ و نیم میلیارد تومان هزینه ، توسعه بیمارستان و طبقه فوقانی اورژانس در دستور کار است.

مظفری حضور خیرین در ساخت و ساز و فعالیتهای عمرانی دانشگاه را موثر دانست و گفت: بدون حضور خیرین بسیاری از طرح ها قابل اجرا نیست.

وی ساختمان چشم پزشکی ، ۱۲ پروژه بهداشت ،بهورزی دفتر مرکزی خوابگاه و لابی خارجی بیمارستان را از دیگر کارهای عمرانی برشمرد که تا پایان سال ۹۸ به اتمام خواهند رسید.

مظفری در خصوص تکمیل بیمارستان امام حسین(ع) نیز بیان داشت: زمین این بیمارستان با اعتبار ۴ میلیارد تومانی توسط دانشگاه علوم پزشکی خریداری شده است و هم اکنون با امضای تفاهم نامه با وزارت با پیش بینی هزینه ساخت ۳۰ میلیارد تومانی بصورت ۱۵ میلیادر تومان سهم دانشگاه و ۱۵۰ میلیارد سهم وزارت امیدورایم تا پایان سال ۹۸ شاهد افتتاح ان باشیم.

مظفری ظرفیت اشغال تخت در بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان را ۸۵ تا ۹۰ درصد و زایشگاه رفسنجان را ۱۰۰ درصد عنوان کرد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان