رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد :

ذره ای از تخلفات شرکت ملی صنایع مس کوتاه نخواهیم امد / تاخیر در ایجاد کارخانه اسید خیانت به کارگران است

  • شناسه خبر: 143015
ذره ای از تخلفات شرکت ملی صنایع مس کوتاه نخواهیم امد / تاخیر در ایجاد کارخانه اسید خیانت به کارگران است

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت :گزارش نهایی تخلفات شرکت مس اماده خواهد شد ،باید طبق قانون عمل شود و ذره ای سر سوزن از تخلفات هر کسی که در شرکت بوده چه به صورت قصور یا غیره کوتاه نخواهیم امد .

خانه » آخرین اخبار » ذره ای از تخلفات شرکت ملی صنایع مس کوتاه نخواهیم امد / تاخیر در ایجاد کارخانه اسید خیانت به کارگران است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی ؛محمدرضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خانه خشتی در خصوص تخلفات شرکت ملی مس اظهار داشت :درخصوص تخلفات شرکت ملی مس دو حوزه مدیریتی داشتیم که شامل تخلف بوده است یک مور تخلف، زمان دولت نهم و دهم بوده است که پرونده ان به مراجع قضایی ارجاع داده شد و در حال پیگیری می باشد .
وی بیان داشت :مورد دوم تخلف شرکت مس مربوط به مدیریت دولت یازدهم بوده است که اقای مرادعلیزاده مسئولیت داشت ،پرونده تخلف در این دوره طبق گزارشی که به هیات تحقیق و تفخص داده ایم جمع بندی می شود .
پورابراهیمی افزود :گزارش حسابرسی هم خود ما با نظر خود دولت وزارت صنعت ،تهیه کرده بودیم که در انجا نزدیک ۱۵۰ صفحه تخلف بوده که در صحن به ان گزارش حسابرسی اشاره داشتم .
وی با بیان اینکه این تخلفات در هیات تفحصات در حال بررسی می باشد گفت :گزارش نهایی این تخلفات اماده خواهد شد ،باید طبق قانون عمل شود و ذره ای سر سوزن از تخلفات هر کسی که در شرکت بوده چه به صورت قصور یا غیره کوتاه نخواهیم امد مسیر ان ادامه دارد و متخلف باید پاسخگوی تخلفات خود در دوران مسئولیت با غیر مسئولیت خود باشد .
پور ابراهیمی در خصوص کارخانه فلش (ذوب) خاطرنشان کرد :طبق بازدیدی که داشتیم اولین کار این است که باید هر چه سریعتر کارخانه اسید راه اندازی شود ،تاخیر در کارخانه اسید خیانت به کارگران و حتی خود مدیران است ،کارخانه اسید تا پایان آبان ماه راه اندازی خواهد شد .
وی در خصوص خام فروشی شرکت مس اینچنین گفت :ما اعتقادمان بر این است که تکنولوژی تولید از مواد اولیه تا رسیدن به کاتدی که صادر می شود تکنولوژی قدیمی است باید این تکنولوژی به روز شود .
پور ابراهیمی ادامه داد :شرکت ملی صنایع مس باید به دنبال تکنولوژی جدید پیش رود ،هر نوع حوزه تخصصی که نتیجه کار باشد که کمک کننده دانش فنی باشد شرکت ملی مس باید به اخرین دانش فنی و تکنولوژی تجهیز شود.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان