تمام سهم اشتغال کارخانه فروکروم از آن جوانان رفسنجان باید باشد

  • شناسه خبر: 142956
تمام سهم اشتغال کارخانه فروکروم از آن جوانان رفسنجان باید باشد

امام جمعه رفسنجان گفت: توقع جوانان از سهم اشتغال کارخانه فروکروم این است که تمام اشتغالش از رفسنجان باشد جوان تحصیل کرده و خوبی داریم حتی اگر برای آموزش لازم است افراد متخصص را بیاورند.

خانه » اقتصادی » تمام سهم اشتغال کارخانه فروکروم از آن جوانان رفسنجان باید باشد

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز پاسدار و جانباز اظهار داشت: به فرمورده امام(ره) پاسداران آینه مجسم مظلومیت و رشادت های بزرگ ملت اسلامی هستند، همین سخن همه چیز را در رابطه با سپاه بیان می کند.
وی افزود: هفتاد روز از انقلاب نگذشته بود که سپاه تاسیس شد برکاتی زیادی برای انقلاب داشت برخی ها قدر سپاه را نمی دانسته و امروز هم نمی دانند ولی این بعض اندک هستند یک روز هم قدر ارتش را نمی دانستند.
رمضانی پور گفت: امام(ره) بسیار آینده نگر بود هم ارتش و هم سپاه را می خواست می خواست تا ما یک قدرت نظامی داشته باشم که نه از بیرون بتواند ضربه ای وارد کند و نه از داخل کشور.
امام جمعه رفسنجان بیان داشت: امروز ارتش و سپاه در کنار یکدیگر قرار دارند حتی اگر لازم باشد به کمک نیروی انتظامی هم می آیند.

وی تصریح کرد: در سازندگی این کشور سپاه چه بزرگ سازندگی هایی انجام دادند امروز بزرگترین پروژه های اقتصادی کشور را امکان انجامش را دارد مثل پروژه ستاره خلیج فارس در بندر عباس که روزانه بیش از ۳۰ میلین لیتر بنزین تولید می کند و توانایی دارد تمام نیاز کشور را تامین کند.
رمضانی پور خاطر نشان کرد: اگر دولتمردان افتخار می کنند چنین پروژه هایی داریم این کار قرارگاه خاتم الانبیاء است، همین قرار گاه پروژه انتقال آب از بهشت آباد چهار محال بختیاری به سمت کویر کرمان را در حال اجرا دارد که متاسفانه به علت عدم همکاری برخی کارها تعطیل و پروژه متوقف شده است.
امام جمعه رفسنجان به سالروز شکست حمله نظامی آمریکایی به جمهوری اسلامی و واقعه طبس در سال ۵۹ اشاره کرد و گفت: شن ها مامور شدند جلوی تجاوز آشکار را بگیرد و این درس بزرگی برای دشمن بود و ایمان ما را به یاری خداوند بیشتر کرد و شرط آن این است که ما پای این نظام و انقلاب بمانیم.

وی در ادامه در خصوص استقلال نظام مهندسی بیان داشت: نظام هندسی باید زیر نظر مستقیم کشور باشد نه اینکه هرچه پول به حسابش می ریزد به حساب استان ریخته می شود و پول اندکی به حساب شهرستان ریخته می شود این وادادگی مطلق است.

رمضانی پور افزود: انتخابات نظام مهندسی انجام شده اما هنوز به شهرستان ابلاغ نشده رئیس استان چه اختیار دارید عزت مهندسین و شهرستان رفسنجان باید حفظ شود و ما تحمل این رفتار ناخوشانید را نداریم.

امام جمعه رفسنجان بر لزوم حفظ آرامش بوجود امده در بازار ارز تاکید کرد و گفت: بایدجلوی افراد سودجوی در بازار ارز گرفته شود و جای تشکر دارد در این چند روز مدیریت شد و ما همین را می خواهیم ارز ثبات باشد در مسائل پولی و اقتصادی به نفع همه است به نفع مجلس دولت تولید کننده سرمایه گذار و وارد کننده است.

وی با اشاره به شعار سال جدید تصریح کرد: حمایت از تولید و کالای ایرانی نیازمند فرهنگ سازی است، رهبر انقلاب فرمودند مصرف کالای خارجی با مشابه داخلی باید ضد ارزش تلقی شود، باید جزء جزء وارد شویم تولیدکننده ها باید حمایت شود البته تولیدات با کیفیت باشد.
رمضانی پور گفت: حمایت از تولید ملی افزایش روحیه ملی ایجاد کار و اشتغال فراوان و افزایش ابتکارات تولید کنندگان و کاهش تورم ، کنترل نقدینگی ، رشد و توسعه اقتصادی کشور ، کاهش آسیب های اجتماعی ، جلوگیری از تهاجم فرهنگی را به دنبال خواهد داشت.

وی در بحث نفوذ در کشور نفوذ سایبری را یکی از انواع ان برشمرد و گفت: بحث فیلتر کردن تلگرام که هیچ نفعی برای ما نداشته است بلکه خسارت های زیادی متوجه ملت ما شده است بسیار عمل مناسبی است وتشکر می کنیم از دولت معاون اول صدا و سیما رسانه ملی دستگاه رهبری و دیگر نهادها که از پیام رسان های داخلی حمایت می کنند.

رمضانی پور گفت: اگر بخواهیم به خوبی عمل به وظیفه کرده باشیم هم مردم و هم مسئولین  لازمه ان این است که قلبمان را تعمیر کنیم که حرکت آفرین خواهد بود.

وی با اشاره به حضور وزیر اقتصاد و دارایی و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در شهرستان رفسنجان اظهار داشت: این یک ظرفیت و فرصت خوب برای شهرستان است که مسئولان اقتصاد به شهرستان امده و نشست با فعالان اقتصادی شهرستان اهمیت دارد، امید داریم این حرکت ها ادامه داشته باشد یک کاری از حضورشان برای شهرستان برنامه ریزی شود و قول دادند که پیگیری می کنند صورت جلسات نتیجه مند شود برای شهرستان.
رمضانی پور گفت: انتظار مردم عزیز انقلابی رفسنجان از وزیر محترم و اعضای کمیسیون اقتصادی این است که کار بزرگی برای ما انجام دهند.
امام جمعه رفسنجان به افتتاحیات روز گذشته در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان اشاره کرد و بیان داشت: این سرمایه گذاری هامتعلق به سرمایه گذاری های قبل است جای دارد از فرماندار و نماینده سابق قدردانی کنم بنده از نزدیک شاهد بودم که انها فعالیت کردندالبته پییگری ها نماینده فعلی و فرماندار فعلی نیز دخیل بوده تا این افتتاحیات نتیجه دهد.
وی خاطر نشان کرد: توقع جوانان از سهم اشتغال کارخانه فروکروم این است که تمام اشتغالش از رفسنجان باشد جوان تحصیل کرده و خوبی داریم حتی اگر برای آموزش لازم است افراد متخصص را بیاورند.
رمضانی پور گفت: تولید کنندگان توقع دارند حمایت کنند سرمایه در گردش اعطا شود تا چرخ اقتصاد در کنار کشاورز رونق بیگرد تا شاهد بیکاری جوانان در سالهای آتی نباشیم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان