سپاه به عنوان یک نیروی انقلابی هر جا احساس وظیفه کند، وارد می شود

  • شناسه خبر: 142955
سپاه به عنوان یک نیروی انقلابی هر جا احساس وظیفه کند، وارد می شود

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: تعریف امام و رهبری و قانون اساسی این است که سپاه در همه صحنه هایی که انقلاب را تهدید می کند ورود پیدا کند و سپاه به عنوان یک نیروی انقلابی ورود پیدا می کند.

خانه » سیاسی » سپاه به عنوان یک نیروی انقلابی هر جا احساس وظیفه کند، وارد می شود

به گزارش خانه خشتی ، سرهنگ علی سلطانی در جمع نمازگزاران شهر رفسنجان ضمن گرامیداشت سوم شعبان میلاد باسعادت امام حسین و روز پاسدار اظهار داشت: روز پاسدار که افتخاری است برای هر پاسدار که به آن ببالد که میلاد با سعادت امام حسین(ع) را امام عظیم الشان به این عنوان نامگذاری کردند.
وی افزود: خدمت همه پاسداران حریم ولایت چه در مرزهای ایران اسلامی چه بیرون از مرزها مشغول بکار هستند و پیشکسوتان جهاد و شهادت که هشت سال جانانه با تاسی از سید الشهدا جنگیدند تبریک عرض می کنیم.

سلطانی با اشاره به جایگاه سپاه پاسداران از زمان تاسیس تاکنون گفت: ۲۹ فروردین روز ارتش بود اما ماموریت ارتش در قانون اساسی تعریف کردند دفاع از مرزهای کشور اسلامی و امروز هم نیاز است دفاع از انقلاب اسلامی و خود ارتش هم این را وظیفه می دانند، تعریفی که از سپاه در قانون اساسی است این است دفاع از ارزش های انقلاب و دستاوردهای جمهوری اسلامی ، تنها مرزهای خاکی ما نیست امروز نیروی زمینی سپاه در مرزها چه در جنوب شرق چه در شمال غرب که دشمنان می خواهند ورود پیدا کنند دفاع از آن را وظیفه خود می داند دستاوردهای نظام یعنی اینکه شهدا و یادواره شهدا یادواره محرم یاد سید الشهدا و اعتکاف اینها اگر تهدید شد سپاه ورود پیدا می کند.
وی خاطر نشان کرد: اینکه امروز برخی از دوستان ما در داخل جمهوری اسلامی می گویند سپاه پاسداران ورود در سیاست سازندگی ورود پیدا می کند و در تبریک روز ارتش می گویند ارتش خوب عمل می کند چون فقط کار خودش را انجام می دهد
تعریف امام و رهبری و قانون اساسی این است که سپاه در همه صحنه هایی که انقلاب را تهدید می کند ورود پیدا کند چه در مرزهای جغرافیایی ما چه در یمن و چه در سوریه؛ امروز وقتی جایی زلزله می شود انقلاب اسلامی وظیفه اش حمایت از مستضعیف بود و سپاه به عنوان یک نیروی انقلابی ورود پیدا می کند.

سلطانی تصریح کرد: در بحث قرار گاه سازندگی سپاه پاسداران امروز بهترین و بزرگترین پروژه های سازندگی را اجرا می کند چون وظیفه خود دانست، در بحث نفت و عسلویه گرفته تا در بحث ساخت خانه هایی در کردستان و کرمانشاه به عنوان اینکه فرمانده کل قوا امر می کنند و سپاه ورود پیدا می کند.
فرمانده سپاه رفسنجان گفت: می گویند سپاه دنبال پول است و در این زمینه ها ورود پیدا کرد اما نه سپاه با همه تحریم ها و بودجه های کم و مشکلات اقتصادی بیش از ۳۳ هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارد  اما باز هم کار می کند.
وی خاطر نشان کرد: اگر بگوییم سپاه در چهار گوشه مرزهای خودمان بماند این اشتباه است اگر سرداری مثل حاج قاسم سلیمانی و پاسدارانی مثل شهید بادپا و شهدای مظلوم فاطمیون در سوریه اگر کوتاهی کرده بودند امروز در رفسنجان درگیر داعش بودیم، داعش به مجلس امد در سوریه به عنوان نیروی قدس سپاه بایستیم که مرز ما امن باشد .
سلطانی بیان داشت: امروز در غرب خاورمیانه الگوی منطقه جمهوری اسلامی است و از مهمتر سپاه پاسداران است اگر حزب الله لبنان لشکری پیروز است از سپاه است سپاه بعد ا زتشکیل به فرمان امام امروز در این جایگاه قرار گرفته است.
وی خاطر نشان کرد: نیروی دریایی سپاه ناوهای امریکایی را بازرسی می کند و هیچ قدرتی حق اعتراض ندارد در خلیج فارس آمده است که فرمانده کل قوا فرمان دهد و نیروی هوایی و هوافضا سپاه پاسداران امروز قدرت چهارم موشکی جهان است در بحث نقطه زنی قدرت اول را دارد .
سلطانی تصریح کرد: ما جنگ طلب نیستیم و نمی خواهیم با موشک ها در سوریه و یمن بجنگیم ما می خواهیم از ارزش ها دفاع کنیم.
وی بیان داشت: چرا همه شبکه های ماهوره ای و فضای مجازی علیه سپاه پاسداران و علیه ولایت موضع میگیرند امام می فرماید اگر جایی دشمن از شما تعریف کردند برگردید به عقب ببینید چه اشتباهی کردید امروز این افتخار ماست که آمریکا اسرائیل وهابیت صهیونیست علیه جمهوری اسلامی و علیه نظام موضع میگیرند می خواهند سپاه را تضعیف کنند چه در داخل و چه در خارج.

سلطانی گفت: همه نهادها و ارگان ها و دولتی ها و برای مردم می خواهندکار کنند از روحیه ای که دولتهای غربی و آمریکایی می توانند برای ما کاری کنند بیرون آیند  و روحیه جهادی به خود بگیرند ، وقتی موشکی که از جمهوری اسلامی به قلب داعش شلیک می شود می توانیم پراید خوب هم بسازیم وقتی رهبری سال حمایت از کالای ایرانی اعلام می کنند چه نیازی است ماشین های آخرین سیستم خارجی و کالای مدرس لوکس با پول ملت وارد می شود تولید روز به روز بدتر شود.
وی تصریح کرد: سپاه در همه عرصه ها فرهنگی اقتصادی امنیت و سازندگی امادگی کامل را دارد و اعلام می کنیم در کنار دولت دست به دست هم دهیم برای مردم کار کنیم برای آبادانی و عمران کشور؛ حق مردم در مسائل اقتصادی این نیست.

سلطانی گفت: تشکر می کنم از مسئولین شهرستانبرای دعوت از اعضای کمیسیون اقتصادی به شهرستان که امید داریم برکاتی داشته باشد تنها بازدید نباشد، باید بیایند و این وضعیت خشکسالی و تک محصولی را ببینید و به داد مردم برسند.

فرمانده سپاه رفسنجان سخنرانی خود را با این جمله از شهید مطهری بزرگوار به پایان رساند: پاسدار آگاهانه انتخاب می کند در همه مسائل سیاسی شجاعانه می جنگند چه درسوریه باشد یا سراوان غریبانه زندگی می کنند و بی شرمانه مورد توهین قرار میگرد و از همه مهمتر مثل شهید بادپا مظلومانه شهید می شوند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان