بختیاری در گردهمایی حقوقدانان بسیجی عنوان کرد:

خاطره‌ای که احمدی روشن برای احمدی نژاد تعریف کرد

  • شناسه خبر: 14292
خاطره‌ای که احمدی روشن برای احمدی نژاد تعریف کرد

وزیر دادگستری گفت: در یکی از دیدارهایی که رئیس جمهور از سانتریفیوژهای نطنز داشت، احمدی روشن آنجا بود و قطعه‌ای را به وی نشان داد و گفت … به گزارش خانه خشتی، وزیر دادگستری در سومین گردهمایی بزرگ حقوقدانان بزرگ بسیجی کشور که صبح امروز در سازمان ارتباطات اسلامی برگزار شد، گفت: انسان در نزد […]

خانه » آخرین اخبار » خاطره‌ای که احمدی روشن برای احمدی نژاد تعریف کرد

وزیر دادگستری گفت: در یکی از دیدارهایی که رئیس جمهور از سانتریفیوژهای نطنز داشت، احمدی روشن آنجا بود و قطعه‌ای را به وی نشان داد و گفت …

به گزارش خانه خشتی، وزیر دادگستری در سومین گردهمایی بزرگ حقوقدانان بزرگ بسیجی کشور که صبح امروز در سازمان ارتباطات اسلامی برگزار شد، گفت: انسان در نزد خدا جایگاه بسیار والایی دارد و در روایات، غوغای در خصوص کرامت اسلامی است اما متأسفانه درباره این کرامت‌ها در روزنامه‌ها چه می‌بینید؟

وی افزود: شیخ کلینی ۱۶ هزار حدیث را ظرف ۲۰ سال جمع‌آوری کرد و از محاسن اصول کافی این است که آن ۲۰ سال تماماً در غیبت صغری بوده است و کلینی توانست با یک واسطه با امام زمان(عج الله) در ارتباط باشد.

بختیاری با بیان اینکه اگر احادیث را در جامعه پیاده کنید خودبه خود انقلاب ما صادر خواهد شد گفت: هیچ چیز به اندازه عدالت کام مردم را شیرین نمی کند و هیچ چیز سخت‌تر از اجرایی کردن عدالت نیست.

وزیر دادگستری، تجلی اندیشه بسیجی در عرصه حقوق و همچنین حقوق شهروندی را از موارد بسیار ضروری دانست و خاطرنشان کرد: اندیشه نورانی بسیجی در هر جا ظهور کرد برکات فراوانی به بار آورد.

وی در ادامه به بیان خاطره‌ای از بازدید رئیس جمهور و سانتریفیوژ‌های نطنز و دیدار با شهید احمدی روشن پرداخت و افزود: در آن زمان وقتی رئیس جمهور از سانتریفیوژهای نطنز بازدید می‌کرد شهید احمدی روشن نیز در آنجا حضور داشت و قطعه‌ای از سانتریفیوژها را به احمدی نژاد نشان داد.

وزیر دادگستری ادامه داد: احمدی روشن به رئیس جمهور گفت بسیار تلاش کرده‌ایم این قطعه را بخریم اما آنها این کار را نکردند و آن قطعه را در اختیار ما قرار ندادند، اما خودمان تلاش کردیم تا این قطعه را بسازیم.

بختیاری تصریح کرد: در آن جلسه احمدی روشن به بیان خاطره‌ای برای احمدی نژاد پرداخت و گفت: در جلساتی که برای تولید این قطعه داشتیم همواره به یاد ۱۴ معصوم(علیهم السلام) بودیم و وقتی قطعه ساخته شد و برای ثمر دادن این قطعه در شب آخر تا صبح نخوابیدم و به دعا و راز و نیاز پرداختیم تا به نتیجه برسد که الحمدالله این طور شد.

بختیاری در ادامه سخنان خود یکی از ارکان حقوق را، بحث قضا و وکالت دانست و اظهار داشت: اگر من وکیل، پول گرفتم و از کار نادرست دفاع کردم برخلاف سوگندم عمل کردم و در این شرایط تکلیف من چه خواهد شد؟

وزیر دادگستری گفت: سیدبن طاووس با آن عظمت و نورانیت قدرت قضاوت را در خود نمی‌دید، اگر ما برای انگیزه مادی قضاوت می‌کنیم پرونده‌امان در قیامت سیاه است.

وی خاطرنشان کرد: به چرچیل پس از جنگ جهانی دوم گفتند که فساد انگلیس را برداشته و ما ناامید شدیم و چرچیل سرش را پایین انداخت و گفت: دستگاه قضا در چه حال است؟ به او گفتند فساد به آنجا نفوذ نکرده، چرچیل گفت: نگران نباشید، کشور اصلاح می‌شود.

وزیر دادگستری افزود: استقلال قاضی ایجاب می‌کند در برابر هر ظلمی احقاق حق کند.

منبع:خبرگزاری دانشجو

برچسب ها:
خاطره،احمدی روشن،احمدی نژاد،وزیر دادگستری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان