رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس :

معین اقتصادی رفسنجان باید قول دهد تا سه سال آینده در این شهر بیکار نباشد

  • شناسه خبر: 142909
معین اقتصادی رفسنجان باید قول دهد تا سه سال آینده در این شهر بیکار نباشد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: معین اقتصادی رفسنجان باید قول دهد تا سه سال اینده در رفسنجان بیکار نداشته باشیم و این حرکت شدنی است

خانه » اقتصادی » معین اقتصادی رفسنجان باید قول دهد تا سه سال آینده در این شهر بیکار نباشد

به گزارش خانه خشتی ، پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح پروژه فروکروم رفسنجان و جلسه شورای اداری این شهرستان که روز گذشته با حضور وزیر اقتصاد و دارایی در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان برگزار شد ، اظهار داشت :اگر از فرصتها و پتانسیل ها در استان کرمان استفاده کنیم در جای جای کشور می توان رویکرد اقتصاد را با شتاب پیگیری کنیم .
وی بیان داشت :امروز دشمنان نظام انقلاب در تلاش هستند مسیر حرکت توسعه اقتصادی کشور متوقف شود اخلال در ارز کشور و اخلال در حضور سرمایه گذاران خارجی ایجاد کنند .
پور ابراهیمی تصریح کرد :امروز با افتتاح چنین پروژه هایی خود گواه و نشان دهنده عزم و اراده فعالان اقتصادی ونشان دهنده ان است که اراده مدیران فراتر از خواست دشمن است.
وی افزود :ما اطمینان داریم مسیر توسعه متوقف نخواهد شد از مهندس رنجبر تشکر می کنم یکی از افرادی بودند که در عرصه سرمایه گذاری خارجی با موفقیت کار خود را پیگیری می کنند .
پور ابراهیمی عنوان داشت :ایشان با ابتکار خود حرکتهایی را شروع کرده است در بحث تامین منابع خارجی به صورت مستقیم اقدام شده است و این اتفاق بزرگی است و این افراد را باید همراهی کرد .
وی خاطرنشان کرد :امروز حضور کمیسیون اقتصادی و همکاران در رفسنجان نشان دهنده ان است که مجلس با تمام و کمال از حوزه سرمایه گذاری خارجی حمایت خواهد کرد از این ظرفیت برای پیشبرد فعالیتهای اقتصادی در سراسر کشور حمایت می کنیم ،اقدامات خوبی که حوزه اقتصادی اتفاق افتاده است نوید بخش این است که این بخش با تلاش بیشتر ادامه یابد و مجلس هم اعلام امادگی کرده است .
رئیس کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در استان رقم خورده است گفت :استان کرمان بدون یک ریال از بودجه کشور مسیر توسعه را طی می کند ۱۲۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاحیه و کلنگ زنی که بخش عظیمی از این پروژه ها انجام شده با شتاب پیش می رود .
وی تاکید داشت :امروز شرکت مس با مرکزیت رفسنجان با تمام توان پای کار بیاید امروز نباید از شرکت مس فقط الایندگی برای مردم باشد امروز مس نباید فقط ارسنیک به مردم رفسنجان ارزانی کند امروز شرکت مس باید بیاید و از این حرکت های جدید اقتصادی کمک کند .
پور ابراهیمی یادآور شد :معین اقتصادی رفسنجان باید قول دهد تا سه سال اینده در رفسنجان بیکار نداشته باشیم و این حرکت شدنی است با ظرفیتهایی بزرگی که در استان کرمان وجود دارد ،بزرگترین سرمایه ما نیروی انسانی است .
وی ادامه داد :اگر همکاریهای استاندار نبود امروز شاهد رونق و شرایط اقتصادی نبودیم ائمه جمعه ،حضور مدیران ، نمایندگان و بخش خصوصی باعث وحدت و اتحاد در استان شده است .
پور ابراهیمی خاطرنشان کرد :امروز اولویت ما در استان کرمان توسعه بر اساس مبانی دینی است ،براساس ان چیزی است که حوزه عمل ما در مسیر انقلاب ،رهنمودهای امام و رهبر فرزانه قرار گرفته است .
وی گفت :مسیر ما توسعه است،اختلافات سیاسی سهم مهلک اقتصادی است مردم از ما مشکل معیشتی و بیکاری را می خواهند امروز جریانهای سیاسی به مفهوم عمل به مداخله اجرایی در استان کرمان کنار گذاشته شده است و این حرکت بزرگی است که اتفاق افتاده است .
رئیس کمیسیون اقتصادی بیان داشت :این حرکت عظیم مورد تایید رهبر و رئیس جمهور قرار گرفته است .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان