نماینده مردم رفسنجان عنوان کرد:

۱۸۰۰ هکتار اراضی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان به صنایع پایین دستی مس اختصاص می یابد

  • شناسه خبر: 142906
۱۸۰۰ هکتار اراضی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان به صنایع پایین دستی مس اختصاص می یابد

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از بزرگترین کارها اختصاص ۱۸۰۰ هکتار اراضی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان به صنایع پایین دستی مس است که با هماهنگی انجام گرفته با مدیر عامل مس اجرا می شود.

خانه » اقتصادی » ۱۸۰۰ هکتار اراضی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان به صنایع پایین دستی مس اختصاص می یابد

به گزاش خانه خشتی ؛ احمد انارکی محمدی در مراسم افتتاح پروژه فروکروم رفسنجان و جلسه شورای اداری این شهرستان که روز گذشته با حضور وزیر اقتصاد و دارایی در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان برگزار شد ، اظهار داشت :استاندار کرمان در راستای اجرای الگوهای اقتصاد مقاومتی کارهای ارزنده ای در استان انجام داده اند امروز با قدوم مبارک شما و اعضای کمیسیون اقتصادی شاهد افتتاح و کلنگ زنی هزار پروژه اقتصادی در رفسنجان بودیم .
وی بیان داشت :مهم این است که بخش خصوصی همراهی کردند و نتیجه کار را شاهد هستیم و باعث افتخار استان است .
انارکی با اشاره به اینکه رفسنجان بیشترین خیرین را در خود جای دارد تصریح کرد :۷۰ سال پیش خیر پزشکی هسته ای را در رفسنجان داشتیم ،نیمی از املاک هلال احمر کشور در رفسنجان وقف شده است در بحث امنیتی کشور، رفسنجان قابل تقدیر و تشکر است .
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی افزود:در بحث اقتصادی و با توجه مشکلات معیشتی ، تغییر اقلیم و خشکسالی های پیش امده باعث بروز نگرانی مردم شده است قریب ۸۰ درصد محصول پسته امسال دچار گرمازدگی شد .
وی عنوان داشت :مردم رفسنجان از ابتدای انقلاب در همه امور مشارکت داشتند در زمان جنگ حضور داشتند مردم پای کار هستند تا با همکاری شما مسئولین شاهد افتخارات خوبی در شهر باشیم .
انارکی تاکید داشت :در زمان جنگ مردم اهدایتات زیادی داشتند دانشگاه و فرودگاه ها توسط مردم ساخته شده ولی امروز مردم نیاز دارند که دولت به انها کمک کند .
وی ادامه داد :۱۲ کارخانه فعال در این منطقه داریم ۵۰۰ نفر اشتغال داریم تا پایان سال ۸ کارخانه را افتتاح و ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد خواهیم کرد یکی از بزرگترین کارها ۱۸۰۰ هکتار اراضی که قرار شده است مدیر عامل مس با حضور مدیرعامل بازنشستگی مس صنایع پایین دستی را ایجاد کنیم .
انارکی محمدی گفت :ایجاد کارخانه اسید را در دستور کار داریم مردم نیاز دارند که شما کمک کنید و بانکها هم همکاری کنند تا موفق شویم .
وی خاطرنشان کرد :امروز بعد از ۶۰ سال با افتتاح پروژه فروکروه از خام فروشی به واردات رسیدیم این نشان ارزاوری پروژه ها توسعه اقتصادی می باشد .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان