استاندار کرمان مطرح کرد :

چشم انداز آینده رفسنجان این است که در حوزه صنعت حرکت کند

  • شناسه خبر: 142905
چشم انداز آینده رفسنجان این است که در حوزه صنعت حرکت کند

استاندار کرمان گفت: چشم انداز اینده رفسنجان این است که در حوزه صنعت حرکت کنیم و کاهش کشت پسته را در شهرستان داشته باشیم.

خانه » اقتصادی » چشم انداز آینده رفسنجان این است که در حوزه صنعت حرکت کند

به گزارش خانه خشتی ؛ علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان در مراسم افتتاح پروژه فروکروم رفسنجان و جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت :سرمایه گذار چینی به درستی تشخیص داد که ایران بازار بسیار بزرگی است و ایران کشوری صاحب تمدن و با تاریخ مردمانی با صداقت و اعتبار دارد .
وی بیان داشت :اینکه یک ایرانی بتواند یک سرمایه گذار را بدون تشریفات جذب کند قابل تقدیر است ، اقای رنجبر باعث ایجاد اعتماد شده است و این بزرگترین موفقیت برای ماست .
استاندار کرمان ضمن تشکر از مسئولین شهرستان رفسنجان تصریح کرد : رفسنجانیها بدانند که بحران اب را در پیش رو داریم این شعار نیست و این اخطار است و بپذیرید که مانند گذشته نمیتواند سطح زیر کشت پسته را حفظ کرد اگر بخواهیم نسل اینده رفسنجانیها باشند باید به سمت و سوی صنعت پیش برویم .
وی افزود :از چند هزار هکتار باغات پسته باید بیست درصد ان زیر کشت پسته رود و بقیه ان باید به سمت صنعتی شدن پیش رویم و همان مقدار که زیر سطح پسته است با تکنولوژی های جدید در عرصه بین المللی رقابت کنیم .
رزم حسینی عنوان داشت :چشم انداز اینده رفسنجان این است که در حوزه صنعت حرکت کنیم و کاهش کشت پسته را در شهرستان داشته باشیم چراکه روز به روز به بحران نزدیکتر می شویم با حفر چاه های بی رویه نمی توانیم کشاورزی پایداری در شهرستان داشته باشیم .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان