فرماندار رفسنجان خبر داد:

رفسنجان میزبان اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی می شود

  • شناسه خبر: 142650
رفسنجان میزبان اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی می شود

فرماندار رفسنجان گفت: شهرستان رفسنجان روز پنجشنبه۳۰ فروردین ماه میزبان اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس خواهد بود.

خانه » اجتماعی » رفسنجان میزبان اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی می شود

به گزارش خانه خشتی ، علیار اسکندری نسب صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رفسنجان اظهار داشت :سال ۹۶ که با انتخابات و شکست جبهه تروریست همراه بود و از دستاوردهای بزرگ جمهوری اسلامی بود را پشت سر گذاشتیم .

وی بیان داشت : در استان کرمان در سالی که گذشت بیش از ده هزار میلیارد تومان پروژه با حضور ریاست جمهوری به بهره برداری رسید که غالب این پروژه ها توسط بخش خصوصی در استان اجرا شد .

علیار اسکندری تصریح کرد : در سایه همراهی و همدلی همه مسئولین استان و شهرستانی در جهت تحقق شعارامسال و تبعیت از ولایت  گام برمی داریم .

فرماندار افزود :افتتاح کارخانه فروکروم با حضور سفیر کشور چین، استاندار و دیگر مسئولین استانی و استانداری اخر هفته صورت می گیرد اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس هم حضور دارند و بازدید از خانه مرحوم ایت الله هاشمی و سفر به انار و سرچشمه از جمله برنامه های کمیسیون اقتصادی مجلس است .

اسکندری عنوان داشت : موانع و مشکلات اقتصادی شهرستان در جلسه با حضور اعضای کمیسیون اقتصادی، وزیر اقتصاد و فعالان اقتصادی ارائه می شود در خصوص مسائل اموزشی دانشجویان افاغنه، فرصت خوبی برای شهرستان می باشد .

وی تاکید داشت :در خصوص ساماندهی افاغنه تصمیم به شورای امنیت استان فرستاده شده است که به مجلس ارائه شده است چندین مرحله ان گذشته است و در خصوص افاغنه باید مراحلی از جمله شناسنامه دار شدن و پرداخت هزینه را طی نمایند که امیدواریم این طرح در ساماندهی انها به نتیجه برسد .

 

برچسب ها:
اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس علیار اسکندری نسب فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان