مسابقات آزمایشگاهی منطقه قطب شمال استان کرمان در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 142331
مسابقات آزمایشگاهی منطقه قطب شمال استان کرمان در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

مسابقات آزمایشگاهی منطقه قطب شمال استان کرمان صبح امروز با حضور ۳۰نفر از دانش آموزان در دومرحله تئوری و عملی در محل پژوهش سرای امام محمد باقر(ع) و مدرسه شهید انصاری برگزار شد.

خانه » علم و فن آوری » مسابقات آزمایشگاهی منطقه قطب شمال استان کرمان در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، مسابقات آزمایشگاهی منطقه قطب شمال استان کرمان در رشته های فیزیک، شیمی زیست شناسی و زمین شناسی با حضور ۳۰نفر از دانش آموزان در دومرحله تئوری و عملی در دو مقطع دهم و یازدهم در محل پژوهش سرای امام محمد باقر(ع) و مدرسه شهید انصاری برگزار شد.

رئیس و معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش رفسنجان از روند برگزاری این مسابقات بازدید کردند.

سلطان خواه سرگروه آموزشی درس ازمایشگاه علوم آموزش و پرورش رفسنجان در حاشیه این مسابقات در گفتگو با خبرنگار خانه خشتی اظهار داشت : مسابقات ازمایشگاهی المپیاد عملی مرحله شانزدهم که مرحله قطب است دو سال است در رفسنجان برگزار می شود .

وی بیان داشت :امسال قطب سوم این مسابقات در شهرستان برگزار می شود  و شامل ۵ شهرستان انار ،کشکوئیه ،شهربابک ،نوق و رفسنجان می باشد .

سلطان خواه تصریح کرد :این مسابقات در ۵ گروه سه نفره پایه دهم و ۵ گروه سه نفره پایه یازدهم و مسابقات تئوری طراحی و کتبی در محل دبیرستان علامه حلی برگزار شده است و مسابقات عملی در پژوهسرا برگزار می شود .

وی افزود :در مرحله عملی بعد از وارد شدن، سال یازدهم در ایستگاه های شیمی، زمین شناسی ،فیزیک و زیست شناسی عملی را انجام میدهند .

سرگروه اموزشی اموزش و پرورش عنوان داشت :برای ازمایش، یک ساعت و ربع زمان دارند بعد داوری می شود بعد از فرصت پنج دقیقه ای گروه دهم وارد می شوند در پنج گروه با داورهای مشترک برگزار می شود .

وی ادامه داد :نتایج این مسابقات در مرحله شهرستانی از بین هشت تیم یک تیم پایه دهم و یک تیم پایه یازدهم ،و تیم های سه نفری در مجموعه یک سه نفر پایه دهم وسه نفری پایه یازدهم انتخاب شدند ما از نظر جنسیت مشکلی نداشتیم خانمها از مدارس نمونه سجادی و شهید حاج علی محمدی پور و شهید باقری بودند.

سلطان خواه تاکید داشت :این افراد با ۶ نفر که از مناطق دیگر می ایند به رقابت می پردازند بین اینها، یک تیم سه نفرانتخاب می شود بعد از اعلام تا بیست و دوم  نتایج به استان ارسال می شود و استان مجددا بین برگزیده ها ازمونی برگزار می کند و سه نفر از سال دهم و سه نفر از سال یازدهم انتخاب می کنند .

وی ادامه داد :در مرحله استانی محدودیت جنسی داریم ولی در مرحله قطب و شهرستان این محدودیت وجود ندارد .

برچسب ها:
مسابقات آزمایشگاهی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان