مسابقه بزرگ حفظ سوره یاسین در رفسنجان و انار برگزار می‌شود

  • شناسه خبر: 142315
مسابقه بزرگ حفظ سوره یاسین در رفسنجان و انار برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان از برگزاری مسابقه بزرگ حفظ سوره یاسین در شهرهای رفسنجان و انار و سرچشمه خبر داد.

خانه » فرهنگی مذهبی » مسابقه بزرگ حفظ سوره یاسین در رفسنجان و انار برگزار می‌شود

به گزارش خانه خشتی ، ایمان محمدآبادی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان گفت: مسابقه بزرگ حفظ سوره یاسین در شهرهای رفسنجان و انار و سرچشمه توسط روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه علاوه بر شهروندان، ویژه کارکنان مس سرچشمه نیز خواهد بود، افزود: زمان ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون تا ۳۱ فروردین‌ماه و زمان برگزاری آزمون نیز روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان تاریخ قرعه کشی و اهدای جوایز را پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه ذکر و تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به صورت اینترنتی یا حضوری به دفاتر ادارات فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان‌های رفسنجان و انار و دفتر تبلیغات اسلامی شهر سرچشمه مراجعه کنند.

محمدآبادی با برشمردن جوایز این مسابقه تأکید کرد: به نفر اول مبلغ ۳۰ میلیون ریال، نفر دوم مبلغ ۲۰ میلیون ریال و نفر سوم مبلغ ۱۰ میلیون ریال اهدا می‌شود ضمن آنکه ۱۵ هدیه پنج میلیون ریالی به کارکنان شاغل در مس سرچشمه، ۱۵ هدیه پنج میلیون ریالی به سایر شرکت‌کنندگان و ۶۷ هدیه نفیس غیر نقدی نیز برای این مسابقه در نظر گرفته شده است.

برچسب ها:
حفظ سوره یس حفظ قران مسابقه بزرگ حفظ سوره یاسین در رفسنجان و انار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان