روستای تاریخی اودرج در رفسنجان رتبه اول ورود گردشگر در ایام نوروز ۹۷ را کسب کرد / تصاویر

  • شناسه خبر: 142299
روستای تاریخی اودرج در رفسنجان رتبه اول ورود گردشگر در ایام نوروز ۹۷ را کسب کرد / تصاویر

در ایام نوروز امسال روستای تاریخی اودرج در رفسنجان با ورود بیش از ۳۶ هزار گردشگر به این روستا، در سطح شهرستان حائز رتبه اول ورود گردشگر شد.

خانه » آخرین اخبار » روستای تاریخی اودرج در رفسنجان رتبه اول ورود گردشگر در ایام نوروز ۹۷ را کسب کرد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، بنا بر اعلام دهیاری روستای تاریخی اودرج رفسنجان از تاریخ ۲۹ اسفندماه سال ۹۶ ۲۹ تا ۱۴ فروردین ماه امسال تعداد کل خودرو های ورودی (به جز خودرو های بومی روستا) ۹۱۵۰ دستگاه بوده است که از این تعداد ۸۴۹۰ خودرو از حوزه شهرستان رفسنجان و به تعداد ۳۳۹۶۰ نفر بازدید کننده، تعداد ۳۲۰ خودرو از سایر شهرستان های استان به تعداد ۱۲۶۰ نفر بازدید کننده؛ هچنین تعداد ۳۴۰ خودرو از سایر استان های کشور شامل تهران ،اصفهان، فارس، خراسان رضوی،مازندران،خوزستان،یزد،البرز،کردستان به تعداد ۱۲۸۰ نفر از روستا بازدید به عمل آوردند.

بدین ترتیب در ایام نوروز ۹۶، ۳۶۶۰۰ گردشگر و مسافر از روستای اودرج بازدید کردند که با وجود عدم قرارگیری روستا در مسیر های اکو توریسم رکوردی قابل توجه برای این روستا میباشد.

لازم به ذکر است که روستای تاریخی اودرج با جذب بیش از ۳۶ هزار گردشگر و مسافر در ایام نوروز ۹۷ رتبه اول ورود گردشگر در شهرستان رفسنجان را کسب نمود.

امید است که مردم روستا و مسئولین شهرستان جهت داشتن روستایی آباد و ورود گردشگران بیشتر به دهکده تاریخی گردشگری اودرج تلاش بیشتری داشته باشند.

روستای تاریخی اودرج رفسنجان را بیشتر بشناسید

 

برچسب ها:
اودرج روستای تاریخی اودرج در رفسنجان سایت گردشگری اودرج
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان