فرمانده سپاه رفسنجان در دیدار با هیات تحریریه خانه خشتی مطرح کرد:

” حمایت از کالای ایرانی ” را از خودمان شروع کنیم

  • شناسه خبر: 142243
” حمایت از کالای ایرانی ” را از خودمان شروع کنیم

فرمانده سپاه گفت: باید اجرایی شدن شعار سال و حمایت از کالای ایرانی را از خودمان شروع کنیم.

خانه » اقتصادی » ” حمایت از کالای ایرانی ” را از خودمان شروع کنیم

به گزارش خانه خشتی ، سرهنگ علی سلطانی در دیدار نوروزی با هیات تحریریه پایگاه خبری خانه خشتی با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در آغاز سال جدید و تاکید ایشان بر امیدواری به جوانان و مردم و عنوان سال “حمایت از کالای ایرانی” اظهار داشت: در زمینه مسائل اقتصادی کارهایی انجام شده اما یکجاهایی کار درست صورت نگرفته هم از طرف مردم و هم مسئولین.

وی افزود: باید اجرایی شدن شعار سال و حمایت از کالای ایرانی را از خودمان شروع کنیم.

سلطانی خاطر نشان کرد: از طرفی باید کالای خوب به مردم عرضه شود تا رقابت و تقاضا ایجاد کند و از طرف دیگر مسئولین برنامه جدی در برخورد با قاچاق کالا داشته باشند.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا رمز موفقیت در حمایت از کالای ایرانی است تصریح کرد: اگر جلوی جنس قاچاق گرفته شود و از آن طرف تولید کننده هم تعصب داشته باشد قطعا مردم استقبال می کنند.

سلطانی گفت: بنده با ممنوع کردن کالای غیر ایرانی در تشکیلات بسیج حمایت می کنم ، شما به عنوان اصحاب رسانه وظیفه خودتان بدانید که در اطلاع رسانی و فرهنگ سازی شعار امسال جدیت داشته باشید؛ اگر همه این مهم را وظیفه خود بدانیم قطعا صحبت رهبری بر زمین نمی ماند.

فرمانده سپاه رفسنجان با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی رمز مقابله با تحریم های ظالمانه علیه کشورمان است اظهار داشت: جنگ کشور چین با دنیا جنگ تولید است ، ما باید نگاهمان این باشد که کالای تولیدی کشورمان را به کل دنیا صادر کنیم، اگر در این زمینه به طرف فرامین رهبری برویم برای کشور اتفاقی می افتد در غیر اینصورت در برابر تحریم ها شکننده تر خواهیم شد.

وی در ادامه به بحث اطلاع رسانی و رسانه پرداخت و گفت: باید ها و نبایدهای رسانه ای باید رعایت شود ، انتقاد سازنده را در دستور کار داشته باشیم و از ان طرف تخریب نکنیم و با آبروی دیگران بازی نکنیم.

سلطانی با بیان اینکه ارزش هر انسان به میزان پایبندی او به ارزش ها و اصول است بیان داشت: آنچه که با اصول و ارزش های انقلاب ما در تضاد است نبایستی انتشار یابد .

وی با اشاره به شعار سال جدید با عنوان حمایت از کالای ایرانی تصریح کرد: حمایت از تولیدات شهرستان از سوی رسانه ها می توانند در این یاری رسان باشد.

برچسب ها:
حمایت از کالای ایرانی سرهنگ علی سلطانی فرمانده سپاه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان