امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته مطرح کرد:

نامگذاری سال جدید حجت را بر مسئولان و ملت ایران اسلامی تمام کرد

  • شناسه خبر: 142171
نامگذاری سال جدید حجت را بر مسئولان و ملت ایران اسلامی تمام کرد

امام جمعه رفسنجان گفت: نامگذاری سال حجت را بر مسئولان و ملت ایران اسلامی تمام کرد و ما هستیم و اجرای امر ایشان وگرنه مواخذه خواهیم شد

خانه » اجتماعی » نامگذاری سال جدید حجت را بر مسئولان و ملت ایران اسلامی تمام کرد

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی و اصلاح ذات البین، ضمن تبریک ولادت باسعادت امام جواد(ع) و سال نو و قدردانی از بر قرار کنندگان نظم و امنیت در خدمات رسانی آنان در ایام نوروز به مسافران اظهار داشت: از نیروهای انتظامی و همچنین ستاد استقبال نوروزی و آموزش و پرورش که از هم میهنانانمان که به شهر رفسنجان سفر می کنند با مجهز کردن مدارس و کلاسها، تشکر می کنیم.

وی افزود: در ایام تعطیلات و حضور مسافران نوروزی در شهر مغازه داران انصاف را رعایت کنند که شرط اول کسب و کار است و با گرمی از انان استقبال داشته باشیم.

رمضانی پور در ادامه با اشاره به فرمایشی از امام رضا(ع) چهار فرآیند سر حلقه دین و دین داری، عامل نظم و شکل دادن مسلمانان، موجب اصلاح و آبادانی دنیای مردم، عزت و سرافرازی امت اسلامی در جهان برای موضوع امامت برشمرد و گفت: امروز ما مردم ایران اسلامی با اعتقاد به امامت و ولایت و ولی امر که طلایه دار آن امامت است و حاکمیت دینی را ترویج می کند ما به عنوان ملت پرافتخار در جهان هستیم و مردم دنیا ایران اسلامی را به داشتن رهبری کارآمد و مدبر ستایش می کنند.

وی خاطر نشان کرد: به فرموده حضرت زهرا(س) امام، پیشوای الهی و ربانی است مرکز توجه تمام موجودات و عارفان الهی است و فرزندی پاک از خانواده ای پاک است، گوینده ای حق گو است؛ نقش امام و رهبری اینگونه بوده است.

رمضانی پور با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر فرزانه انقلاب با عنوان “حمایت از کالای ایرانی” خاظر نشان کرد: نامگذاری سال حجت را بر مسئولان و ملت ایران اسلامی تمام کرد و ما هستیم و اجرای امر ایشان وگرنه مواخذه خواهیم شد، ما در چهل سالگی انقلاب واقع شدیم زمان تحکیم بخشی نظام است نه در مقدمات بخواهیم مانده باشیم.

وی افزود: برای تحکیم نظام باید تمام تلاشمان بگذاریم اما موانعی همچون نبود روحیه جهادی و انقلابی در کار است، داشتن روحیه جهادی تنها راه حل مشکل این کشور است این مانع بزرگی است که باید برطرف شود؛ مسئولان باید حرکت کنند تلاش بیشتر داشته باشند.

رمضانی پور بیان داشت: این سال هم حمایت از تولید داخلی عنوان شد تا فرهنگ سازی شود ، الزامات اقتصاد مقاومتی را رهبری بارها متذکر شدند که باید جلوی ورود کالای مشابه داخلی گرفته شود کالای قاچاق هرچه باشد اتش زده بشود در مسائل جز و کل ورود پیدا کردند تمام اینها می فهماند تنها کسی که حقیقتا دلش به حال این ملت و نظام می سوزد حضرت آقاست.

وی تصریح کرد: از دولت، مجلس و همه نیروهای قضایی و دستگاهها خواهش می کنیم یک مقدار جدی تر و پرتلاش تر حرکت کنند بهر حال مدت مدیریت شما به پایان می رسد برای خود باقیات و صالحات بر جای بگذارید در جوانان امید را کور نکنید.

رمضانی پور ادامه داد: اگر زمانی برسد که جوانان نسبت به نظام ناامید شود این جوان سرمایه اصلی اش را از دست داده از آنجا که جوانان به رهبری اقتدا می کنند هنوز امیدوارند اما برخی در جامعه برای ناامید کردن و ناراضی کردن پادر رکاب هستند.

وی ادامه داد: خودتان را اصلا ح کنید درون و وجود خودتان را اگر نمی توانید کنار بکشید تا کسی که توانش را دارد برای مردم خدمت کند تا بیشتر بتواند کار کنند.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: دولت و ملت باید برای اشتغال قدم بردارند برای سرمایه گذار و تولید کننده راه را هموار کنند در استان های یزد و آذربایجان شرقی سرمایه گذار به سرعت مجوز میگیرد اما در استان کرمان خیر، به استاندار عرض کردم و عرض می کنم خود شما روحیه جهادی و فکرهای خوبی دارید اما مدیران استانی و شهرستانی با شما همراه نیستند خود شما هم این را قبول دارید باید فکری بردارید.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان