فرماندار رفسنجان:

حمایت از کالای داخلی وابستگی اقتصادی کشور را سروسامان می دهد

  • شناسه خبر: 142139
حمایت از کالای داخلی وابستگی اقتصادی کشور را سروسامان می دهد

فرماندار رفسنجان گفت: با تولید داخلی و حمایت از کالای داخلی و استفاده از آنها بتوانیم وابستگی اقتصادی را سروسامان دهیم و اقتصادمان را اقتصاد بومی و محلی کنیم.

خانه » اقتصادی » حمایت از کالای داخلی وابستگی اقتصادی کشور را سروسامان می دهد

علیار اسکندری فرماندار رفسنجان در گفت و گو با خانه خشتی در رابطه با شعار سال انتخاب شده توسط مقام معظم رهبری عنوان کرد: براساس شعارهایی که سال های قبل حضرت آقا راجع با بحث اقتصاد مطرح کردند نام گذاری شعار امسال هم درراستای تقویت اقتصاد کشور و اقتصاد ملی است.
وی افزود:توصیه ی مقام معظم رهبری و مسئولین بلند پایه کشور در طی سال های گذشته و سال۹۶ که اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال نام گذاری شده بود در همین راستا بود که ما بتوانیم کالاهایی را در کشور تولید کنیم که براساس تولید کالاهای داخلی وابستگی کشور را به خارج قطع کنیم.

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: هرکالایی که در کشور تولید میشود شهروندان آن کشور از آن استفاده کنند باعث رونق اقتصادی، رفع بیکاری و ایجاد اشتغال میشود و رفاه خانواده ها را به دنبال خواهد داشت .

وی افزود: بنابراین توصیه این است که همه ی کسانی که درایران زندگی میکنند برای عرق ملی و استقلال اقتصادی کشور همانگونه که از لحاظ امنیتی و دفاعی و سیاسی در دنیا توانستیم حرفمان را به کرسی بنشانیم با تولید داخلی و حمایت از کالای داخلی و استفاده از آنها بتوانیم وابستگی اقتصادی را سروسامان دهیم و اقتصادمان را اقتصاد بومی و محلی کنیم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان