امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

اقتصاد کشور با حمایت از تولید داخلی و نگاه به درون ساخته می شود

  • شناسه خبر: 142137
اقتصاد کشور با حمایت از تولید داخلی و نگاه به درون ساخته می شود

امام جمعه رفسنجان گفت:سال ۹۷ را رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند در واقع در حمایت از تولید ملی است و دغدغه رهبر عزیز انقلاب ما همیشه همین بوده که اقتصاد کشور ما از دورن باید ساخته شود .

خانه » اقتصادی » اقتصاد کشور با حمایت از تولید داخلی و نگاه به درون ساخته می شود

حجت الاسلام رمضانی پور در گفتگو با خانه خشتی ضمن تبریک سال جدید اظهار داشت :اغاز سال ۱۳۹۷ که در شب شهادت امام هادی (ع)مصادف شد بهار طبیعت را همراه با عزای امام هادی (ع) به فال نیک می گیریم .
وی بیان داشت : زحمات و تلاش های ائمه اطهار مخصوصا مظلومیت ائمه اخر همچون امام جواد و امام عسکری (ع)که کار فرهنگ سازی غیبت فرزندشان حضرت مهدی (عج) را برعهده داشتند و وعده ظهور را به امت شیعیان می دادند طبیعی است که میتواند برای عاشقان نوید بخش باشد و در واقع همراه با خیر و برکت باشد .
امام جمعه عنوان داشت :سال ۹۷ را رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند در واقع در حمایت از تولید ملی است و دغدغه رهبر عزیز انقلاب ما همیشه همین بوده که اقتصاد کشور ما از دورن باید ساخته شود .
وی افزود :اگر ما توقع و انتظار داشته باشیم که اقتصاد ما را دیگران بخواهند بسازند و از بیرون کسانی بخواهند نقش افرینی کنند تا اقتصاد ما ساخته شود این خیالی فاسد است و نمیتواند محقق شود چون دشمنان ما هیچوقت خیر ملت ایران را نخواستند و نخواهند داشت .
حجت الاسلام رمضانی با بیان اینکه ای کاش باور شود برای همه مسئولان اجرایی که ما براساس توانمندیهای داخل می توانیم به اقتصاد مقاوم برسیم گفت :شرط ان این است که دولت جلوی ورود کالای را بگیرد ،در حالیکه دولت بیشترین واردات را دارد باید به شدت جلوی قاچاق و واردات کالا گرفته شود دولت در این راستا طبق نظر رهبر عمل نکردند .
وی خاطرنشان کرد :دولت این عزم را نداشت که طبق نظر رهبر کالای قاچاق را جلوی قاچاقچیان اتش بزند و رهبر فرزانه به این جهت این سال را حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند که همه مردم و مسئولین باید تلاش کنند با تبیلغ و تبیین عملا از کالای داخلی هم حمایت و هم استفاده کنند .
امام جمعه تاکید داشت :شایسته است ابتدا مسئولین از خود شروع کنند و لوازم خارجی را کنار بگذارند تصمیمی اتخاذ کنند که همه از کالای ایرانی استفاده کنند و استثناء هم نباشد .
رمضانی پور ادامه داد :امیدواریم دولت جلوی حقوق های نجومی و ویژه خواریها گرفته شود تا به عدالت نزدیک شویم همه قوا موظف هستند حمایت از تولید داخل و تولیدات ملی را در دستور کار خود قرار دهند .
وی یاد اور شد :مسئولین از شعار بپرهیزند و در عمل شعارامسال را پیاده سازند ،مسئولین بحث اشتغال و سرمایه گذاری را در جامعه دنبال کنند اشتغال باید به صورت عینی و مشاهده عملی در کف جامعه باشد و قوانین مزاحمی که در سد راه سرمایه گذاری و اشتغال هست برداشته و اصلاح شود .
رمضانی پور افزود :دولت نقش نظارتی و کارراه اندازی را با سرعت داشته باشد پروسه زمانی برای دادن سرمایه گذاری به شدت پیگیری شود و به سرعت کارها انجام شود .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان