نیروی انتظامی با سربلندی و عزت امنیت را در دست دارد

  • شناسه خبر: 142008
نیروی انتظامی با سربلندی و عزت امنیت را در دست دارد

امام جمعه شهرستان رفسنجان گفت: ناجا با سربلندی و اقتدار پرچم امنیت کشور را در دست دارد و در سایه ولایت جهت رضایتمندی مردم تلاش می کند.

خانه » اجتماعی » نیروی انتظامی با سربلندی و عزت امنیت را در دست دارد

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام”عباس رمضانی پور”در جمع کارکنان انتظامی شهرستان رفسنجان بیان داشت: حفظ امنیت در جامعه اساسی ترین کار نیروی انتظامی است که این نیرو وظیفه خود را در این زمینه به خوبی انجام می دهد.

وی افزود: ما شاهد جانفشانی و تلاش مجاهدانه پلیس در عرصه برقراری نظم و امنیت هستیم و بر همکاری همه جانبه مردم با پلیس تاکید داریم چراکه این زحمات در سایه مشارکت عمومی به امنیت پایدار می انجامند.

حجت الاسلام رمضانی پور بیان داشت: امروز نگاه مردم به پلیس به سبب رویکرد اجتماعی متفاوت از گذشته است و مردم پلیس را از خود و امین خود در مواقع بروز مشکلات امنیتی می دانند.

رمضانی پور اظهار داشت: اعتماد و محبوبیتی که پلیس در بین مردم کسب کرده حاصل تلاش، صداقت، درستکاری و قاطعیت کارکنان این نیرو است که در ماموریت های سخت از جان خود مایه می گذارند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان با اشاره به ایام پایانی سال تصریح کرد: مردم در این ایام خود را برای مسافرت و پلیس خود را برای حفاظت از جان و مال شهروندان آماده می کند و این خدمت مقدس در پیشگاه خداوند از اجر بالایی برخوردار است.

امام جمعه شهرستان رفسنجان در پایان با اشاره به فریضه امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: این واجب فراموش شده یک وظیفه ی همگانی است و تک تک ما وظیفه داریم آن را به شکل صحیح در جامعه پیاده کنیم

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان