وسیع چون کویر؛ سربلند چون کوه؛ مروری بر کارنامه فعالیت های مس سرچشمه رفسنجان در سال ۱۳۹۶

یادواره شهدای صنعت مس و شهید گمنام سرچشمه

  • شناسه خبر: 141871
یادواره شهدای صنعت مس و شهید گمنام سرچشمه

هفتمین یادواره شهدای صنعت مس و شهید گمنام سرچشمه برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » یادواره شهدای صنعت مس و شهید گمنام سرچشمه

به گزارش خانه خشتی ، احمد مرادعلیزاده مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران درهفتمین یادواره شهدای صنعت مس و شهید گمنام سرچشمه، ضمن گرامیداشت یاد این شهدا و شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: ما باید با برگزاری یادواره‌ها با نیت بازآفرینی دوران دفاع مقدس تعهدات آن دوران را در وجود خود احیا کنیم و بازآفرینی و بازخوانی خاطرات دفاع مقدس برای نسل امروز ضروری است.

وی در ادامه گفت: علاوه بر محقق کردن برنامه تولید، در شرایطی قرار داریم که علاوه بر برنامه از پیش تعیین شده، شرایط بسیار خوبی پیش روی ما است. علیرغم اینکه بیش از سی سال از بهره برداری از صنعت مس می گذرد و برخی از دستگاهها در شرایط سختی نگهداری می شوند اما پرسنل زحمتکش و پرتلاش شرکت مس با گذشت و فداکاری و ایثار شرایط خوبی را فراهم کرده اند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با بیان اینکه ما مسلمانان بزرگترین وظیفه ای که در وهله اول داریم پیروی از این فرهنگ و همچنین اخلاق مداری که پیامبر(ص) به خاطر آن مبعوث شده است، عنوان کرد: باید به رفتارهای خود بنگریم و ببنییم آیا جوامع اسلامی ما این مسیر را طی کردند و مکارم اخلاق را به کار بردند در حالی که امروز به نام اسلام سر می‌برند از طرفی جوانان بزرگی باید تمام‌قد بایستند و با جوانمردی در برابر این ناملایماتی‌ها مقابله کنند.

برچسب ها:
کارنامه صنعت مس سرچشمه رفسنجان در سال ۱۳۹۶
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان