وسیع چون کویر؛ سربلند چون کوه؛ مروری بر کارنامه فعالیت های مس سرچشمه رفسنجان در سال ۱۳۹۶

جشنواره کتابخوانی رضوی به همت مس منطقه کرمان برگزار شد

  • شناسه خبر: 141776
جشنواره کتابخوانی رضوی به همت مس منطقه کرمان برگزار شد

مراسم تجلیل از  برگزیدگان کشوری و استانی جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه السلام  در حوزه کودک و نوجوان به میزبانی مس منطقه کرمان در سرچشمه برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » جشنواره کتابخوانی رضوی به همت مس منطقه کرمان برگزار شد

به گزارش خانه خشتی ، دراین جشنواره  ۷۱۷ کودک و نوجوان کرمانی در بخش استانی کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره بین المللی رضوی شرکت کردند. درمراسم اختتامیه این جشنواره کعاونت منابع انسانی مس کرمان گفت: امسال در کنار فعالیتهای خوب فرهنگی که به عنوان مسئولیت اجتماعی رسالت خود می دانیم و جایگاهی که به عنوان معین منطقه ۶ اقتصادی استان بر عهده داریم، علاوه بر میزبانی از جشنواره کودک رضوی، میزبان جشنواره شعر رضوی نیز در چند روز آینده هستیم.

محسن ارسلان اظهار کرد: باعث افتخار است که در پانزدهمین جشنواره بین المللی رضوی میزبان نونهالان و نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان باشیم.

وی افزود: اگر جایگاه مس به عنوان حامی فرهنگ و هنر را در جایگاههایی که شرکت مس حضور اجتماعی و فرهنگی خود را نشان می دهد، نشان از آثار و وجود آقای میرافضلی به عنوان مدیر روابط عمومی مس منطقه کرمان است که از ایشان تشکر می کنیم.

وی بیان کرد: رسالتی که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جایگاه فرهنگی دارد بعد اجتماعی کردن ارتباطات فرزندان و نونهالان ما در عرصه های خلاقیت است.

معاون منابع انسانی مس منطقه کرمان بروز خلاقیتهای فرهنگی و هنری کودکان را در کانون پرورش فکری مکملی برای فعالیتهای دانش آموزی و آموزش و پرورش دانست و یادآور شد: این خلاقیتها که در کانون بروز می کند، نمود خود را برای پیشرفت هر چه بیشتر آنان فراهم می کند.

برچسب ها:
کارنامه صنعت مس سرچشمه رفسنجان در سال ۱۳۹۶
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان