فرمانده هوانیروز کرمان :

هوانیروز در قبل از انقلاب و در زمان جنگ اثرگذار بود

  • شناسه خبر: 141770
هوانیروز در قبل از انقلاب و در زمان جنگ اثرگذار بود

فرمانده هوانیروز کرمان گفت: هوانیروز در قبل از انقلاب هنگام انقلاب و در زمان جنگ و صلح تعیین کننده و تاثیرگذاراست.

خانه » فرهنگی مذهبی » هوانیروز در قبل از انقلاب و در زمان جنگ اثرگذار بود

به گزارش خانه خشتی ، سرهنگ خلبان دکتر فهیمی خامنه فرمانده هوانیروز کرمان صبح امروز دربزرگداشت اولین یادواره دانش اموزی خلبان شهید امیر سرلشکر محمدرضا وجدانی اظهار داشت:اگر هوانیروز به عنوان بزرگترین ناوگان خاورمیانه مطرح می شود به واسطه نقش تعیین کننده و تاثیرگذار آن می باشد .
وی بیان داشت :دو مرحله از عمر خدمت ۴ ساله هوانیروز یگان متحرک هوایی است که بسیار تاثیرگذار می باشد .
فهیمی خامنه تصریح کرد :شهید وجدانی در این مراحل هوانیروز و به رشد و ثمر رسیدن انقلاب تاثیر گذار بوده است این شهید بزرگوار در سال ۱۳۳۳در خانواده مذهبی متولد می شود در سالی که دیپلم می گیرد انتخابهای بهتری داشتند ایشان در رشته مهندسی قبول شده بودند ولی دانشکده هوانیروز را انتخاب کردند .
وی افزود :ایشان دانش خود را زیاد می کرد هسته های مقاومت به واسطه ایشان در هوا نیروز شکل گرفت این شهید در انقلاب نقش مهمی داشتند .فرمانده هوانیروز کرمان عنوان داشت :شهید وجدانی از افراد با ارزشی است که در همه جا در محافل از ایشان صحبت می شود موقعی که انقلاب به وجود امد شهدایی چون وجدانی باعث شد ریشه های انقلاب محکم تر شود .
وی خاطرنشان کرد :رزمندگان ما راه این شهیدان را ادامه میدهند با تفحص و مطالعه در زندگی نامه شهدا میتوان انها را شناخت باید چنین بزرگداشتهایی را قدر بدانیم .
فهیمی خامنه ادامه داد :شهیدان در برهه ان زمان تلاشهایی انجام دادند تا ما با افتخار بمانیم انها ایستادگی کردند که ما نشکنیم انها برای ارمان خود تلاش کردند تا ایندگان هدف و ارمان داشته باشند انها ارامش را از دشمن گرفتند تا ما به امنیت و ثبات برسیم .
وی تاکید داشت :بعد از جنگ تحمیلی در مرحله سوم، یگان هوانیروز به عنوان منسجم ترین یگان در دومین روز جنگ در جبهه های جنوب غرب و غرب کشور با بیش از ۱۲ تیم اتش جلوی ۱۲ لشکر مسلح عراق را می گیرند و دشمن را منهدم می کنند.
فهیمی خامنه یادآور شد :در سال اول جنگ هجمه بسیار سنگینی با لشکریان خود به ما وارد کرد ولی هوانیروز در عملیات ها پدافندی جلو دشمن می ایستد و این واسطه ان است که هوانیروز توانست تاثیر گذار باشد به طوریکه در سال دوم جنگ عملیاتهای افندی شروع شد به طور کلی در شروع جنگ هم هوانیروز موثر بوده است .
وی خاطرنشان کرد :با مدیریت و تدبیر شهید صیاد شیرازی دشمن را شکست دادند هوانیروز هم اکنون در زمان صلح هم در ساخت و ساز و اورژانس نقش دارند به طور کل هوانیروز در قبل از انقلاب هنگام انقلاب و در زمان جنگ و صلح تعیین کننده تاثیرگذاراست.

برچسب ها:
فرمانده هوانیروز استان کرمان هوانیروز
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان