امام جمعه رفسنجان:

مسئولین برای خدمت به مردم ، خدا را فراموش نکنند

  • شناسه خبر: 141746
مسئولین برای خدمت به مردم ، خدا را فراموش نکنند

امام جمعه رفسنجان گفت: مسؤولان کارشان حفظ دین مردم است نه که برای خدمت به مردم خدا را فراموش کنند نباید عوضی حرف زد و اشتباه عمل کرد.

خانه » فرهنگی مذهبی » مسئولین برای خدمت به مردم ، خدا را فراموش نکنند

به گزارش خانه خشتی ، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز شهدا در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهر اظهار داشت:از کسانی که انواع خدمات را به خانواده شهدا و ایثارگران ارائه می‌دهند قدردانی می‌کنیم فلسفه تأسیس بنیاد شهید توسط امام(ره) یک ضرورت بود تا به خانواده شهدا توجه شود.
وی با بیان اینکه ما نمی‌توانیم کار شهدا را انجام دهیم چون شهدا بهترین داشته خود که جان بود تقدیم خدا کردند، تاکید کرد: اما باید راه شهدا را ادامه دهیم و اهداف شهدا را درجامعه پیاده کنیم و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه حفظ و گسترش دهیم.
امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: در احادیث و روایات نگه‌داشتن ارزش و عمل خوب در جامعه را سخت و مهم دانسته شهدا در مقطعی با بذل جان خود با خدا معامله کردند و خدا می‌خواهد سود این معامله به بنده‌ها برسد و با توجه به اینکه حفظ ارزش‌ها میسر است باید در آن بکوشیم.
رمضانی‌پور بیان کرد: در طول دوران امامت امامان معصوم هیچ یک از امامان ما میدان و زمینه برای گناه و لهو و لعب در جامعه ایجاد نکردند همچنین حفظ ارزش‌ها یک جهاد تلقی می‌شود امنا و معتمدان شهر بدانند هر شهری اگر ارزش‌های خود را نگه دارد توانسته به دین خدمت کند.
وی ادامه داد: اینکه بعضی به سمت بی‌نمازی می‌روند به دلیل وجود فضا و زمینه آن است مسؤولان کارشان حفظ دین مردم است نه که برای خدمت به مردم خدا را فراموش کنند نباید عوضی حرف زد و اشتباه عمل کرد. امام خمینی(ره) برای خدا کار کرد و نهضت و حرکت و تمام سخنرانی‌ها و برنامه های امام(ره) برای خدا بود.
امام جمعه رفسنجان ابراز داشت: اسلام دشمن دارد و در لباس روحانیت علیه شیعه و مرجعیت به پا می‌خیزند که این شیعه انگلیسی است در همین رفسنجان هم در زیرزمین‌ها پول‌های حرام انگلیس خرج می‌شود و همه این‌ها زیرسر یک عمامه است چه بسا این عمامه‌ها در زمان پیامبر(ص) و امام حسین(ع) هم بود.
رمضانی پور در ادامه بیان کرد: دشمن از راه مرزهای جغرافیایی و عملیات‌های فیزیکی با داشتن این اقتدارنظامی و انتظامی که ما داریم هیچ کاری از پیش نخواهد برد و این اقتدار حاصل خون شهداست و ما مدیون خون شهدا هستیم.
وی اذعان کرد: در یک دوره‌هایی صنایع دفاعی ما توسط دولت خوب حمایت می‌شد و پیشرفت‌های خوبی حاصل شد اما در این دوره رزمندگان ما با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌دارند و صنایع دفاعی ما اصلا تعطیل شد و حمایتی از آن نشد در حالی که از مجلس و دولت انتظار حمایت در این زمینه وجود دارد.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان حجت الاسلام رمضانی پور خدمت به مردم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان