فعالیت بیش از ۳۳ شرکت و هسته فن آور در مرکز رشد دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان

  • شناسه خبر: 141397
فعالیت بیش از ۳۳ شرکت و هسته فن آور در مرکز رشد دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان

رئیس مرکز رشد دانشگاه ولیعصر رفسنجان گفت: این مرکز با حمایت مسئولین دانشگاه و اعضای ستاد راهبردی شکل گرفت، در استان جایگاه خوبی را داراست . هم اکنون بیش از ۳۳ شرکت و هسته فن آور در ان فعالیت می کنند.

خانه » اجتماعی » فعالیت بیش از ۳۳ شرکت و هسته فن آور در مرکز رشد دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ، حسین کاظمی دبیر اجرایی و دبیر ستاد راهبردی اولین استارت آپ ویکند پسته رفسنجان در آیین اختتامیه این رویداد ضمن قدردانی از دست اندرکاران برپایی این استارت آپ ویکند اظهار داشت: در آغاز راه نگرانی وجود داشت از نبود زمینه کار برای پسته  و نبود ایده در این زمینه که در پیش رویداد استارت آپ که دوم اسفندماه برگزار شد دعوت کردیم از صاحبنظران پسته تا فرصت های کسب و کار در این زمینه را مطرح کنند با این پیش رویداد امیدواری بالا رفت.

وی فزود: ابتدا ۵۰ ایده در نظر گرفته شده بود برای سایت استارت آپ ویکند که قبل از اتمام مهلت ثبت نام پر شدند و نهایتا بالغ بر  ۷۰ ایده ثبت شد و در مراسم افتتاحییه نیز صف ایده براه افتاد.

کاظمی بیان داشت: توسعه یافتگی یعین همین صف ایده در رابطه به کسب و کار مبتنی بر دانش اینکه تقاضای زیادی وجود داشته باشد اقتصاد مقاومتی یعنی همین.

وی تصریح کرد: در پایان استارت آپ ۱۲ ایده قابل سرمایه گذاری مورد نقد قرار میگیرند توسط داوران و سه ایده مورد حمایت مادی و معنوی دانشگاه قرار می گیرد، این ۱۲ ایده اکثرا نمونه محصول دارند و وضعیت خوبی را دارا هستند.

کاظمی گفت: الویت با سرمایه گذاران است قبل از دانشگاه، دانشگاه این اطمینان را دارد که اینها قابلیت تجاری سازی را دارند و در موضوعاتی شکل میگیرند که نوآورانه و پشتوانه آن تحقیقات است و حاصل تکرار تمرین و تجربه برای مدت طولانی است.

وی افزود: مزیت آنها وجود فرصت های فوق العاده متناسب به موقعیت های بومی است و فرصت رقابت خوبی دارندو می توانند از پایایی خوبی برخوردار باشند.

کاظمی در پایان به عملکرد مرکز رشد دانشگاه ولیعصر اشاره کرد و گفت: این مرکز با حمایت مسئولین دانشگاه و اعضای ستاد راهبردی شکل گرفت، در استان جایگاه خوبی را داراست . هم اکنون بیش از ۳۳ شرکت و هسته فن آور در ان فعالیت می کنند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان