اولین استارت آپ ویکند پسته رفسنجان به کار خود پایان داد / تصاویر

  • شناسه خبر: 141394
اولین استارت آپ ویکند پسته رفسنجان به کار خود پایان داد / تصاویر

مراسم اختتامیه اولین استارت آپ ویکند پسته رفسنجان عصر امروز با نقد و بررسی ۱۲ ایده در تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) برگزار شد.

خانه » علم و فن آوری » اولین استارت آپ ویکند پسته رفسنجان به کار خود پایان داد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، اولین استارت آپ ویکند پسته رفسنجان عصر امروز با حضور جمعی از سرمایه گذاران و ایده پردازان با نقد و بررسی ۱۲ ایده نهایی در محل تالار خیام دانشگاه ولیعصر بکار خود پایان داد.

رنجبر کریمی قائم مقام ریاست دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان در آیین اختتامیه اولین استارت آپ ویکند پسته رفسنجان که عصر امروز در تالار خیام این دانشگاه برگزار شد اظهار داشت: دانشگاه باید به همین سمت قدم بردارد باید کارآفرین باشند و کمک کند به ایده پردازان تا ایده ی خود را تبدیل به ثروت کنند این وظایف جدید دانشگاههاست.

وی افزود: دانشگاه ولیعصر(عج) با ۹ هزار دانشجو  قدم های ارزشمندی در راستای تبدیل دانشگاه به دانشگاه نسل سوم برداشته که مهمترین آن راه اندازی مرکز رشد مستقل است ، این مرکز از سال ۱۳۸۹ مجوز گرفت و هم اکنون ۳۸ شرکت در این مرکز مشغول بکار هستند.

رنجبر کریمی با اشاره به راه اندازی مرکز کارآفرینی در راستای ارائه طرح های دانشجویان در دانشگاه ولیعصر(عج) اشاره کرد و گفت: حمایت از ایده ها وظیفه دانشگاههای نسل سوم است و ما این امادگی را داریم که در راستای استقلال و توسعه کشور قدم برداریم.

لازم به ذکر است جزئیات بیشتر ، ایده های برتر و نظرات کارشناسان در اخبار آتی گزارش خواهد شد.

 

 

برچسب ها:
اولین استارت آپ ویکند پسته رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان