زنگ احسان و نیکوکاری در رفسنجان نواخته شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 141265
زنگ احسان و نیکوکاری در رفسنجان نواخته شد / تصاویر

آیین نواخته شدن زنگ نیکوکاری و آغاز جشن نیکوکاری در مدارس رفسنجان با حضور مسئولین برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » زنگ احسان و نیکوکاری در رفسنجان نواخته شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، آیین نواخته شدن زنگ نیکوکاری و آغاز جشن نیکوکاری در مدارس رفسنجان صبح امروز با حضور حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه، باقری معاون فرماندار، بابایی رئیس کمیته امداد امام(ره) ،حجت الاسلام حسینی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حسینی پور رئیس آموزش و پرورش و سرگرد حسین زاده نماینده ناحیه مقاومت بسیج  در مدرسه هیات امنایی شهید محمدی برگزار شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) رفسنجان در این مراسم با بیان اینکه اینکمیته  کار خدمات دهی به ۴ هزار خانوار را بر عهده دارد تصریح کرد:  ۴۸۴ نفر یتیم، ۵۶۰ نفر دانش آموز و ۱۵۳ نفر دانشجو تحت پوشش هستند.

بابایی گفت : ۱۵۶۴ نفر حامی کار حمایت از ایتام و نیازمندان کمیته امداد امام(ره) رفسنجان را بر عهده دارند.

وی افزود: در ۱۱ ماه گذشته نزدیک به ۲۴ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال وام خود اشتغالی از منابع امدادی و بانکی به افراد تحت پوشش کمیته اعطا شد و در حوزه مسکن نیز ۱۵ میلیارد ریال در ساخت مسکن روستایی و شهری و بهسازی و احداث سرویس های بهداشتی هزینه شده است.

بابایی بیان داشت: در این مدت یک میلیادر ریال در زمینه درمان هزینه شده است که برای ۱۱۰ بیمار صعب العلاج تحت پوشش کمیته امداد رفسنجان ناچیز است .

وی از توزیع ۳۴۰ مورد سبد کالا به ارزش ۲ میلیارد و ۸۵۴ میلیون ریال میان نیازمندان خبر داد و گفت:  امسال ۵۲۰ نفر با صرف هزینه بالغ بر ۶ میلیارد ریال  تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند و ۱۲۳ نفر مستمری بگیر تامین اجتماعی شدند.

 

برچسب ها:
جشن نیکوکاری جشن نیکوکاری در رفسنجان زنگ احسان و نیکوکاری مدرسه شهید محمدی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان