شهردار رفسنجان پای صحبت دانشجویان دانشگاه علامه جعفری نشست + تصاویر

  • شناسه خبر: 141218
شهردار رفسنجان پای صحبت دانشجویان دانشگاه علامه جعفری نشست + تصاویر

نشست پرسش و پاشخ شهردار رفسنجان با دانشجویان دانشگاه علامه جعفری برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » شهردار رفسنجان پای صحبت دانشجویان دانشگاه علامه جعفری نشست + تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، با هماهنگی مدیریت دانشگاه علامه جعفری رفسنجان روز گذشته نشست پرسش و پاسخ محمد رضا عظیمی زاده شهردار با دانشجویان در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه برگزار شد.

محمد اسدی رئیس دانشگاه علامه جعفری در این نشست با اشاره به تاریخچه تاسیس دانشگاه  اظهار داشت: دانشگاه علامه جعفری از سال ۱۳۸۵ کار خود را با دو رشته کاردانی آغاز کرد و امروز دارای ۲۳ رشته که ۸ رشته ارشد، ۱۲ کارشناسی ارشد ،۱۱ کارشناسی ناپیوسته و مابقی کاردانی می باشند.

وی با بیان اینکه آمد و رفت مسئولین به دانشگاه انگیزه دانشجویان را افزایش خواهد داد تصریح کرد: انتظار داریم رابطه دانشگاه با شهردار محترم و سایر سازمان ها تداوم یابد.

اسدی به مسافت نزدیک به ۲ کیلومتری فاصله دانشگاه تا شهر رفسنجان اشاره کرد و گفت: این عامل باعث شد که هیچ خدماتی از سازمان های درون شهری نگیریم.

رئیس دانشگاه علامه جعفری رفسنجان احداث یک دوربرگردان در ورودی این دانشگاه را ضروری دانست و بیان داشت: تقاضای احداث این دوربرگردان را به استانداری و شورای ترافیک شهرستان داده ایم اما پیگیری نشده است .

اسدی پیشنهاد احداث میدان و انتخاب این مکان برای ورودی شهر رفسنجان را پیشنهاد داد.

در ادامه این نشست صمیمی از سوی دانشجویان مسائل متعددی از جمله وضعیت آسفالت و زیر سازی خیابان ها و کوچه ها، افاغنه، بهبود ورودی شهر ، فعالیتهای زیباسازی شهر، تکمیل زیر گذر خلیج فارس و … مطرح و از سوی شهردار پاسخ داده شد.

در ادامه این نشست عظیمی زاده شهردار با همراهی اسدی رئیس دانشگاه علامه جعفری از نمایشگاه بازیهای رایانه ای و موبایلی دانشجویان این دانشگاه بازدید کرد و چند نهال با حضور شهردار در این دانشگاه غرس شد. 

 

برچسب ها:
دانشگاه علامه جعفری رفسنجان شهردار رفسنجان محمد اسدی محمدرضا عظیمی زاده
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان