نمایشگاه جشنواره جابر بن حیان در رفسنجان برپا شد + تصاویر

  • شناسه خبر: 141140
نمایشگاه جشنواره جابر بن حیان در رفسنجان برپا شد + تصاویر

نمایشگاه جشنواره جابر بن حیان در رفسنجان با حضور بیش از ۲۰۰ طرح دانش آموزان از مدارس پایه ابتدایی سراسر شهرستان رفسنجان برپا شد.

خانه » علم و فن آوری » نمایشگاه جشنواره جابر بن حیان در رفسنجان برپا شد + تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، صبح امروز با حضور رئیس آموزش و پرورش رفسنجان نمایشگاه جشنواره جابر بن حیان در مدرسه رقیه گرامی این شهر گشایش یافت.

سید کاظم حسینی پور رئیس اداره آموزش و پرورش رفسنجان در حاشیه این جشنواره در گفت و گو با خانه خشتی در تشریح این خبر اظهار داشت: جشنواره جابر بن حیان مربوط به دانش اموزان پایه ابتدایی پیش در آمد و مقدمه ای است بر جشنواره خوارزمی که در دوران متوسط اول و دوم برگزار می شود.

وی افزود: دانش آموزان مبتکر و خلاق با کمک و راهنمایی مدرسه ، معلمین و خانواده ها طرح هایی را ارائه می کنند و مجموعه طرح های حاضر در این مکان یک دهم طرح هایی است که دانش اموزان ارائه کردند.

حسینی پور گفت: این طرح ها مورد داوری قرار میگیرد و طرح های برتر معرفی می شوند به استان و به همین صورت در سطح استان طرح های برتر کشوری معرفی می شوند و دانش اموزان برتر از یکسری امتیازات برخوردار هستند که می توانند در دوران تحصیل از انها استفاده کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش  خاطر نشان کرد: بالغ بر یک هزار و ۳۳۰ طرح از میان بیش از ۴ هزار طرح از تمامی مدارس سطح شهرستان رفسنجان در این مکان در معرض دید قرار گرفته اند که سه طرح در هر پایه انتخاب و به استان معرفی می شود.

 

 

برچسب ها:
جشنواره جابربن حیان جشنواره جابربن حیان در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حامد

    این جشنواره واقعاً ....... هست و جز زحمت فراوان برای والدین و هزینه کردن فایده دیگه ای نداره،آخر جشنواره هم میندازنشون دور،ای کاش این جشنواره رو حذف کنن.آیا درست کردن این همه طرح برای این جشنواره کار درستیه واقعاً؟!!!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان