رئیس اداره اموزش و پرورش رفسنجان خبر داد:

اختصاص ۱۳۰ کلاس درس در رفسنجان به اسکان مسافران نوروزی

  • شناسه خبر: 141077
اختصاص ۱۳۰ کلاس درس در رفسنجان به اسکان مسافران نوروزی

رئیس اداره آموزش و پرورش رفسنجان گفت:۱۳۰ کلاس برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز می شود.

خانه » اجتماعی » اختصاص ۱۳۰ کلاس درس در رفسنجان به اسکان مسافران نوروزی

سید کاظم حسینی پور در گفت و گو با خانه خشتی افزود: سعی می شود از سوی ستاد اسکان نوروزی شهرستان رفسنجان بهترین مدارس و کلاس ها برای مسافران نوروزی که اغلب فرهنگی هستند استفاده شود.

وی افزود: کمبود و نقص ها بر طرف و وسایل گرمایشی و سرمایشی برای در اختیار قرار دادن مسافران در حال آماده سازی هستند.

حسینی پور با بیان اینکه کلاس ها  در دو دسته ویژه الف و ب تقسیم می شود اظهار داشت: در کلاس های نوع الف امکانات تلویزیون، یخچال و فرش در کنار وسایل گرمایشی و سرمایشی ارائه می شود و در نوع ب یخچال و تلویزیون مشترک مورد استفاده قرار میگیرند.

رئیس اداره آموزش و پرورش رفسنجان با بیان اینکه امسال تعداد مدارس برای اسکان مسافران نوروزی افزایش می یابد تصریح کرد: میزان رضایتمندی مسافران نوروزی که سال گذشته در رفسنجان اسکان یافتند بالای ۹۵ درصد بوده است.

حسینی پور گفت: با میراث فرهنگی، شهرداری و اداره ارشاد هماهنگی شده تا بروشورهایی برای بازدید از اماکن دیدنی رفسنجان در اختیار مسافران قرار گیرد، سعی داریم تا در نهایت به گونه ای باشه که مسافران با خاطره ای خوش رفسنجان را ترک کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: ستاد مرکزی اسکان مسافران نوروزی در شهر رفسنجان در محل اداره آموزش و پرورش واقع در خیابان شریعتی غربی مستقر خواهد بود.

 

 

برچسب ها:
آموزش و پرورش رفسنجان اسکان مسافران نوروزی در رفسنجان ستاد اسکان در رفسنجان سید کاظم حسینی پور رئیس اداره اموزش و پرورش رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان