رئیس شورای شهر رفسنجان در نشست خبری عنوان کرد:

نگاه ما به رسانه ها صدای ملت است

  • شناسه خبر: 140850
نگاه ما به رسانه ها صدای ملت است

رئیس شورای شهر رفسنجان گفت: همه رسانه های چه مکتوب و مجازی برای ما محترم هستند به مسائل شهر به چشم سیاست نگاه نکرده و سیاست را به تصمیم گیری های شورای شهر و شهرداری دخالت نداده ایم.

خانه » اجتماعی » نگاه ما به رسانه ها صدای ملت است

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام علی هاشمیان در اولین نشست خبری شهردار و اعضای شورای شهر جدید رفسنجان که روز گذشته در محل شورای اسلامی شهر و با حضور عظیمی زاده شهردار، پاکزاد نائب رئیس شورا، بهشتی پور دبیر کمیسیون فرهنگی شورا و رفیعی روابط عمومی شهرداری و جمعی از خبرنگاران برگزار شد در خصوص دعوت نشدن از شهردار سابق رفسنجان در مراسم تودیعش بیان داشت: حکم شهردار از سوی استاندار صادر می شود و برگزار کننده مراسم تودیع و معارفه نیز فرمانداری است.
وی در خصوص مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان رفسنجان نیز بیان داشت: سیاست های شورای فرهنگ عمومی شهرستان در سیاست های کلی شورای شهر در نظر گرفته می شود، بنده عضو شورای فرهنگ عمومی استان و شهرستان هستم  شورای فرهنگ عمومی شهرستان مسائل مهمی را می تواند رصد کند که متاسفانه تاکنون کارشناسی نشده و نباید وارد مسائل جزیی شد.

رئیس شورای شهر رفسنجان در پاسخ به سوال میزان همکاری مجموعه هم فکر شما در خرد جمعی برای حمایت از مجموعه ای که در انتخابات رای آوردند و گله مندی هایی که از طرف آنان در فضای مجازی مطرح شد بیان داشت: به وعده ای که به ان جمع داده بودیم عمل کردیم به دبیر شورا و کانال اعضای میثاق اعلام شد  که هرکدام مایل بودند روز شنبه به دبیر خانه اعلام کند تا دوشنبه در جلسه شورای شهر حضور پیدا کنند تا الان چندین نوبت حضور پیدا کردند حتی کمیسیون هایی که شورا تشکیل داده می توانید ارتباط بر قرار کنید شرکت کنید و نظرتشان را اعلام نمایند.
وی افزود: این اقدام با این هدف صورت گرفت تا در چهار سال آینده با شیوه کار شورا آشنا باشند ما هیچگاه وعده کار به کسی نداده ایم که اگر رای اوردیم در شهرداری کار می کنید، فضا باز است اما استقبال از این موضوع زیاد نیست.
هاشمیان در خصوص اقدامات فرهنگی شورای شهر نیز بیان داشت: در بحث فرهنگ شهرستان ما تنها ارگانی نیستیم که باید در این زمینه فکر کنیم از جمله شورای فرهنگ عمومی در این زمینه برنامه ریزی داریم.
وی تصریح کرد: من معتقدم هرچه رسانه ها شفاف تر به مسائل شهری و نه به مسائل شخصی نگاه کنند این موجب رشد شهرستان خواهد شد. اگر رسانه ها آزادانه بتوانند بحث های عمومی را دنبال کنند دستگاههای امنیتی کارشان راحت تر می شود.

هاشمیان با بیان اینکه  نگاه ما به رسانه ها صدای ملت است خاطر نشان کرد: همه رسانه های چه مکتوب و مجازی برای ما محترم هستند به مسائل شهر به چشم سیاست نگاه نکرده و سیاست را به تصمیم گیری های شورای شهر و شهرداری دخالت نداده ایم.

رئیس شورای شهر رفسنجان در خصوص سوالی پیرامون ورزش اسب سواری بانوان در شهرستان رفسنجان اظهار داشت: کارهای نو و جدید یکسری حرف و حدیث ها درست می کند در ان مسابقه تمامی شئونات اسلامی رعایت شده است و این کار انجام خواهد شد و حرفها مانع آن نخواهد بود کار قانونی بود.

وی افزود: بانوان از به فضاهای ورشی فرهنگی شور و نشاط نیاز دارند اما بر اساس موازین دینی و قانون مند انجام شود امروز زنان در جامعه حضور دارند و حیا و عفتشان را نگه میدارند قطعا کسی دنبال اباهه گری در شهر نیست .

هاشمیان در ادامه بیان داشت: در خصوص کارکنان شهرداری شهردار باید تصمیم بگیرند انچه که شهردار می خواهد نگاه تخصصی، کار امدی و روبه توسعه شهر باشد آنچه حائز اهمیت است و رسالت شورای شهر بود انتخاب شهردار بود که حتی جناح های مختلف از این انتخاب شورای شهر تشکر کردند.
رئیس شورای شهر رفسنجان گفت: هر شش ماه یکبار گزارش مالی شهرداری و شورای شهر ارائه می شود و جشن های فصلی انگیزه این بود که هر سه ماه یکبار کلیات با مردم در میان گذاشته شود.

هاشمیان تصریح کرد: همدلی در شهرستان هست بحث هایی که می شود اختلاف نظر وجود دارد اما مانع همدلی و همراهی نیست، وقتی تصمیمی که جمع میگیرد همراهی بایستی صورت گیرد.

وی افزود: ایرادات در کاری نمی توانید بگویید نیست ایرادی را به ارگان یا سازمانی داریم بایستی آن فرد را صدا زنیم و در میان گذاشته شود این هنر نیست که از طریق تریبون در سطح شهر گذاشته شود بلکه ادله آنها را بپرسیم.

هاشمیان گفت: مطالبات مردم را من تعهد دادم که رسیدگی کنم نمی توانم ملاحظه کاری کنم .

رئیس شورای شهر رفسنجان در خصوص اختصاص مکان های ویژه ورزش بانوان در سطح شهر بیان داشت: فضاهایی برای این مهم باید باشد البته در مجموعه آگاه همه اینها دیده شده و اختصاص به بانوان دارد استارت آن از شورای دوره دوم خورده شد و دوره های سوم و چهارم پیگیری شد به همت سرمایه گذار انجام شده و ما به عنوان مدیریت شهری از ایشان تشکر می کنیم و کمکشان می کنیم که کاری تکی در سطح کشور است.

برچسب ها:
حجت الاسلام علی هاشمیان رئیس شورای شهر رفسنجان رسانه ها صدای ملت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان