عاطفه ی ۱۳ ساله همچنان بر تخت دیالیز / درخواست پدر عاطفه از خیرین

  • شناسه خبر: 140637
عاطفه ی ۱۳ ساله همچنان بر تخت دیالیز / درخواست پدر عاطفه از خیرین

عاطفه دختر ۱۳ ساله ای که به خاطر مشکل کلیوی فلج و ناشنوا شده است همچنان در انتظار دست سبز خیرین رفسنجان …

خانه » اجتماعی » عاطفه ی ۱۳ ساله همچنان بر تخت دیالیز / درخواست پدر عاطفه از خیرین

به گزارش خانه خشتی ، هفته گذشته گزارشی از خانواده ای سه نفره ای در گوشه ای از شهر رفسنجان در این پایگاه خبری منتشر گردید که در آن از دختری ۱۳ ساله به نام عاطفه نام برده شد که به واسطه مشکل کلیوی و دست تنگی خانواده اش نزدیک دو سال است که دیالیز می شود .

این مشکل عاطفه انقدر حاد است که موجب از دست رفتن شنوایی و فلج شدن او شده است.

عاطفه نیازمند کلیه ای به قیمت ۳۵ میلیون تومان است گروه خونی او AB منفی است، به گفته پزشک معالج این دختر، عاطفه تنها ۶ ماه برای عمل پیوند کلیه وقت دارد و دگر امیدی به زنده بودن این دختر جوان نیست.

پس از انتشار این گزارش شاهد تماس های مکرر مردمی جهت کمک به این خانواده بودیم با توجه به اینکه مجموع کمک ها تنها نزدیک به ۵ میلیون تومان بوده است نمی توان اقدامی در جهت بهبود حال عاطفه کرد.

پس از هماهنگی های لازم با مقامات قضایی شهرستان رفسنجان و با هماهنگی با اداره زندان رفسنجان موفق به دیدار حضوری با پدر عاطفه در محل واحد مددکاری زندان شدیم و با حضور مددکار زندان رفسنجان با وی به گفتگو نشستیم.

پدر عاطفه گفت: من یک غیر بومی بودم وقی به رفسنجان امدم بدون داشتن کاری خرج خانواده ام را نداشتم و برای اولین بار دست به تخلفی زدم که الان نزدیک به هفت سال است دارم تاوان ان را در زندان پس می دهم؛ دخترم جوان است از مردم و خیرین تقاضا دارم که کمکی به عاطفه ی من کنند. جان عاطفه در خطر است .در زندان مرتب به او فکر می کنم که چه بر سرش خواهد آمد.

با توجه به پیگیری های واحد مددکاری زندان رفسنجان برای کمک به این خانواده ، هم اکنون علی رضا محمدی مددکار زندان رفسنجان مسئولیت جمع آوری کمک به این خانواده را بر عهده گرفته است .

همه خیرین و همنوع دوستانی که تمایل به کمک به این خانواده را دارند می توانند از طریق شماره ۰۹۱۳۳۴۲۹۹۳۴ با ایشان تماس حاصل نموده یا کمک های نقدی خود را به شماره حساب بانک ملی : ۰۱۰۲۵۴۵۷۵۵۰۰۶ یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۲۱۳۸۲۶۷۱۳ واریز نمایند.

ضمنا افرادی که قصد اهدای کمک های غیر نقدی خود را دارند با هماهنگی صورت گرفته می توانند کمک های خود را به انجمن حمایت از زندانیان رفسنجان واقع در خیابان معراج جنوبی کوچه شماره ۲ تحویل نماید تا در اسرع وقت تحویل این خانواده گردد.

برچسب ها:
خیرین رفسنجان دیالیز عاطفه کلیه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسین

    سلام جهت پیوند کلیه به چه حسابی باید واریز کنیم؟

    خبرنگار خانه خشتی.

    سلام و عرض ادب تشکر از حسن توجه شما به این موضوع همانطور که در متن آمده است شماره کارت و شماره حساب اعلام شده است
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان