خادم هیات عاشقان علی اصغر حسینیه حضرت ربابه (س):

اینجا محفل عشق به حضرت زهراست؛ مسئولین کمک نمی کنند مانع تراشی هم نکنند

  • شناسه خبر: 140498
اینجا محفل عشق به حضرت زهراست؛ مسئولین کمک نمی کنند مانع تراشی هم نکنند

خادم هیات عاشقان علی اصغر حسینیه حضرت ربابه (س) گفت : اگر مسئولین حداقل کمک مالی نمی کنند برای برپایی مراسم حضرت زهرا(س) مانع ایجاد نکنند و برای فعالیت یک هفته ای ما سنگ اندازی نکنند .

خانه » فرهنگی مذهبی » اینجا محفل عشق به حضرت زهراست؛ مسئولین کمک نمی کنند مانع تراشی هم نکنند

به گزارش خانه خشتی ؛هیات عاشقان علی اصغر(ع) حسینیه حضرت رباب(س) رفسنجان چند سالی است که برای روز شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) نذر دارند و در این روز به جمعیتی نزدیک به بیست هزار نفر غذای نذری طبخ و توزیع می کنند.

یکی از خادمین هیات عاشقان علی اصغر حسینیه حضرت ربابه (س) واقع در بلوار امام علی رفسنجان در گفتکو با خبرنگار خانه خشتی در خصوص برپایی این هیات در ایام فاطیمه اظهار داشت :سال هشتم هست که این هیات در ایام فاطمیه فعالیت خود را شروع کرده است و تا به امروز ادامه داشته است .


وی از عدم اگاهی و فرهنگ سازی مردم در ایام فاطمیه اظهار تاسف کرد و بیان داشت : خیلی ها از ما می پرسند اینجا چه خبر است ؟مگر محرم نزدیکه ؟برای شهر ما از لحاظ فرهنگ سازی در این ایام کاری صورت نمی گیرد .
این خادم هیئت با بیان اینکه محوریت کاری این هیئت حضرت زهرا (س) وفعالیت برای ایام شهادت این بانو می باشد افزود:کمک های مالی این هیئت از طریق مردم و خود هیئت جمع اوری در قالب پخت نان و توزیع غذا بین فقرا و مردم ارائه می شود .
وی در خصوص علم کردن بساط این هیات و طبخ غذای نذری در بلوار امام علی(ع) رفسنجان از عدم همکاری اداره بهزیستی حرف به میان اورد و گفت :ابتدا شهرداری شاکی بود با رای زنی با شهردار و اداره گاز مشکلمان حل شد ولی متاسفانه اداره بهزیستی با سنگ اندازی و چوب لای چرخ ما کردن مانع فعالیت ما شده است حتی کار به جایی رسید که مسئول بهزیستی گفته است برای جمع اوری این هیئت به کرمان شکایت خواهد کرد .


خادم هیات عاشقان علی اصغر حسینیه حضرت ربابه (س) در ادامه گفت :اگر مسئولین حداقل کمک مالی نمی کنند برای برپایی مراسم حضرت زهرا(س) مانع ایجاد نکنند و برای فعالیت یک هفته ای ما سنگ اندازی نکنند .
وی با اشاره به اینکه نانوایی و پخت رایگان نان در این هیئت در ایام فاطیمه برای اولین بار است که شروع شده است گفت : امسال میخواستیم با ۱۵۰۰کیلو ارد و با تنور گازی توسط دو خادم شروع به پخت کنیم که عسکری مسئول خیریه نان ونمک حررفسنجان به ما دستگاه های پخت نان و هم چنین نیرو جهت پخت نان دادند وعلاوه بر توزیع رایگان مقداری از این نان هم به صورت بسته بندی به درب خانه های فقرا توزیع می شود .


وی گفت :توزیع حلیم و عدسی در این ایام از جمله فعالیتهای ما بوده است و توزیع غذای تبرکی حضرت زهرا (س) در روز شهادت ایشان انجام می شود.
این خادم هیات حسینیه حضرت ربابه (س) ادامه داد :این هیات با کمک مالی مردم متوسط ، فقیر و اقشار محتلف مردم جمع اوری شده است و بیشتر کاسب های این بلوار مغازه های خود را بسته اند و با ما همکاری می کنند .
وی در پایان ضمن تشکر از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان گفت :ایشان در برگزاری مراسم استقبال از شهدا و فعالیت این هیئت با ما همکاری خوبی داشتند ما هیچ مشکلی نداریم ولی همیشه دغدغه این را داریم که مسئولین با برگزاری این هیئت در این محل مخالفت کنند و مانع فعالیت ما شوند .
این خادم هیئت از ارائه خدمات بیشتر در این محل و برپایی بیمارستان سرپایی خبر داد و گفت :اگر مسئولین همکاری نمایند می خواهیم خدمات گسترده تری را در این محل برای سالهای اینده ارائه دهیم .

    

برچسب ها:
حسینیه حضرت رباب رفسنجان محفل هیت علی اصغر رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان