امام جمعه رفسنجان:

وضعیت حجاب در برخی مدارس نگران‌کننده است

  • شناسه خبر: 140493
وضعیت حجاب در برخی مدارس نگران‌کننده است

امام جمعه رفسنجان گفت: در برخی مدارس که حضور پیدا می‌کنیم وضعیت حجاب نگران‌کننده است و مدیران و معاونان پرورشی قدرتی ندارند که دانش‌آموزان از آن‌ها حساب ببرند.

خانه » فرهنگی مذهبی » وضعیت حجاب در برخی مدارس نگران‌کننده است

به گزارش خانه خشتی ، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رفسنجان اظهار داشت: زیبنده است شهدا را بیشتر تکریم و تجلیل کنیم به ویژه دستگاهی که می‌پذیرد میزبان شهدا باشد باید در اسرع‌وقت مراسم یادبود شهدا را برگزار کند.
وی بیان داشت: در زمینه اینکه ممکن است بپرسند چرا شهدای گمنام را تک‌تک و در جاهای مختلف یک شهرستان تدفین می‌کنند باید توجیه شوند اگرچه تجمیع شهدا عظمت بیشتری ایجاد می‌کند اما یک شهید در هرجا که باشد نورافشانی و عظمت ایجاد می‌کند.
امام جمعه رفسنجان با اشاره به طرحی که در مدارس دخترانه با عنوان( راز عشق) مطرح است و در برخی استان‌ها اجرا شده و در استان کرمان به رفسنجان ورود کرده توضیح داد: برای بحث حجاب باید ریشه‌ای عمل کنیم و اینکه به دانشگاه‌ها فشار بیاوریم که دانشجویان پوشش را درست کنند اگرچه حرف حقی است اما ریشه این بدحجابی‌ها در آموزش و پرورش نهادینه می‌شود و یا در خانواده‌ها بی‌تفاوتی نشان می‌دهند.
وی تصریح کرد: مقصر در بدحجابی همه ما هستیم که کم کار کردیم و الان بدحجابی شایع و رایج شده و به عنوان فرهنگی غلط در جامعه بنیان‌ گذاشته شده است.
رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم کارهایی انجام دهیم که اثرگذار باشد همان‌طور که در مورد کتابخوانی طرح‌هایی اجرا می‌شود و تأثیرگذار است در زمینه حجاب هم می‌توانیم موفق باشیم.
وی خاطرنشان کرد: در برخی مدارس که حضور پیدا می‌کنیم وضعیت حجاب نگران‌کننده است و مدیران و معاونان پرورشی قدرتی ندارند که دانش‌آموزان از آن‌ها حساب ببرند.
امام جمعه رفسنجان تأکید کرد: باید طرح و برنامه‌ای داشته باشیم که از مدارس ابتدایی آغاز شود و در حوزه حجاب فرهنگ‌سازی کنیم و به ویژه معلمان زن می‌توانند کمک بزرگی باشند.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان حجاب حجاب در مدارس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان