آیت الله امامی مطرح کرد :

اگر خود را با ولی خدا تطبیق کردیم مشکلات حل می شود

  • شناسه خبر: 140479
اگر خود را با ولی خدا تطبیق کردیم مشکلات حل می شود

ایت الله سید حسن امامی گفت :فردای قیامت از ما پرسیده می شود که با امام راحل ، ولایت فقیه و امام زمان(عج) خود چه کرده اید خوب است کمی تامل کنیم و وظیفه خود را بشناسیم و بفهمیم اگر خود را با ولی خدا تطبیق کردیم مشکلات ما حل می شود.

خانه » آخرین اخبار » اگر خود را با ولی خدا تطبیق کردیم مشکلات حل می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی ؛ آیت الله سیدحسن امامی میبدی در مراسم سومین روز تدفین دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت :راه امام راحل و شهدا یعنی راه ولایت فقیه ، راه خدا ، ائمه و راه صداقت و امانت می باشد.

وی بیان داشت : شهدا همه هستی خود را در راه خدا فدا کرده اند که این مجلس امروز، از شنونده های پیام امام و انقلاب پر باشد اگر کوتاهی از کسی سر بزند و باعث ناامیدی ، تفرقه و سردرگمی بشود این خلاف راه شهیدان است .

آیت الله امامی عنوان داشت :مسئولین مملکت! یک نگاهی به زندگی پاک و نورانی امام راحل و مقام قدس ولایت بیاندازد یک گوشی به فرمایشات مقام ولایت داشته باشید خیلی سخت است که بفهمیم اقا چه می گویند آقا چه می خواهند .

وی با بیان اینکه مردم از ما خدمت ،صداقت و پاکی را می خواهند افزود :هر روز در تلویزیون یک توجیه ،این وزیر ان وزیر ،این اقا ان اقا ،این چند مسئول ،خدمت اقا بروید و بگویید که برای ما ثابت شده است که شما از ما خیلی بالاتر و دلسوزتر هستید و خیلی بهتر از ما دشمنان ملت را می شناسید .

آیت الله امامی ادامه داد :به اقا بگویید که ما در سیاست ، اقتصاد و فرهنگ مانده ایم ،هر روز یک رنگ چه معنی دارد! پیام این دو شهید که در اینجا تدفین است همان پیام ولایت فقیه می باشد ،اگر بلد نیستید از اقا اموزش ببینید اگر بلد هستید و وعده پشت وعده می دهید واویلا !

وی خاطرنشان کرد :فتنه ای که در سوریه توسط امریکا ، اسرائیل و داعش به وجود امده بود  با بیداری اسلامی حکمش یکی کرد ان روز اقا فرمودند جریان سوریه متفاوت است حالا بعد از شش سال برای شما ثابت شده که اقا چیزی را در خشت خام می بینید که شما قادر نیستید در اینه ببینید شما را به خدا کوتاه بیایید و کوتاه بودن خود را بفهمید .

ایت الله امامی با بیان اینکه مسئولین باید دست از ادعا بردارند تصریح کرد : در مقابل ولی خدا ادعا نداشته باشید در مقابل ولی خدا فروتن محض باشید که پیام دو شهید بزرگوار هم همین است  ،هر روز در پایتخت هنجارشکنی می شود باید از شهدا و امام راحل و ولایت فقیه عذرخواهی کنید .

وی خاطرنشان کرد :فردای قیامت از ما پرسیده می شود که با امام راحل و ولایت فقیه و امام زمان خود چه کرده اید خوب است کمی تامل کنیم و وظیفه خود را بشناسیم و بفهمیم اگر خود را با ولی خدا تطبیق کردیم مشکلات ما حل می شود همانطور که امام راحل فرمودند “اگر لیله القدر درک شود همه مشکلات حل می شود “.

آیت الله امامی افزود:همه هم و غم حضرت زهرا (س) این بود که حضرت علی (ع) بماند و هر کس کوتاهی کند نتیجه ان این است که  به سر اسلام است به طوریکه امروز وهابیت ،داعش و دیگران خود را به اسم اسلام معرفی کرده اند .

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که همه را در تبعیت از ولایت فقیه ثابت قدم بدارد .

برچسب ها:
اقتصاد تدفین دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی شهدای دانشگاه آزاد رفسنجان فرهنگ ولایت ولایت فقیه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان