دبیراستارت آپ ویکند پسته رفسنجان مطرح کرد :

اولین استارت آپ ویکند پسته رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 140315
اولین استارت آپ ویکند پسته رفسنجان برگزار می شود

اولین استارت آپ ویکند پسته رفسنجان به میزبانی دانشگاه ولیعصر، ۱۶ الی ۱۸ اسفندماه برگزار می شود.

خانه » اقتصادی » اولین استارت آپ ویکند پسته رفسنجان برگزار می شود

به گزارش خانه خشتی ، حسین کاظمی دبیر اولین استارت آپ ویکند پسته رفسنجان در مراسم پیش رویداد این استارت آپ ویکند که امروز در تالار خیام داشنگاه ولیعصر(عج) برگزار شد اظهار داشت : این پیش رویداد با کمک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ،بنیاد نخبگان پسته ایران ،اتاق بازرگانی استان و انجمن پژوهشکده پسته و حمایت پایگاه خبری رفسنجان و خانه خشتی برگزار می شود .
وی بیان داشت :دو دسته مخاطب عمده داریم یک دسته صاحبان کسب و کارهای خرد که کسب و کار خود را براساس رهنمودهایی که می گیرند توسعه می دهند و دسته دوم دانشجویانی که با شناختی که از بازار پسته بدست می اورند ایده هایی استخراج می کنند و این ایده ها باعث شکل گیری کسب و کار انها می شود .
کاظمی تصریح کرد :استارپ اپ ویکند پسته از ۱۶ تا ۱۸ اسفند ماه برگزار خواهد شد و هدف ان شناسایی ایده هایی است که در زمنیه فراوری ، فروش و تجارت پسته وجود دارد و قرار است دانشگاه ولی عصر این ایده ها را شناسایی تا این ایده ها به کسب و کار ارشمند تبدیل شود .
وی افزود :همچنین قرار بود استارت اپ ویکند پسته از امروز استارت بخورد برای اینکه کمیت و کیفیت ایده ها افزایش یابد فرصت اطلاع رسانی بیشتری داشته باشیم این پیش رویداد برگزار می شود در این پیش رویداد نظرات صاحب نظران و بازاریان در مورد فرصتها و چالش ها ارائه خواهد شد .
وی ادامه داد :مسائل و مشکلاتی که کسب و کارهای بسته بندی پسته به خاطر ارزش افروده دارند،با بالا رفتن تعرفه کشورهای هدف کسب و کارها از میدان خارج شده است و ان کشورها هم تصمیم گرفتند این اعتماد را با تکنولوژیهای پیشرفته تر تولید بکنند و اشتغالزایی بییشتری داشته باشند به نظر می اید برای فراوری خانگی به خاطر ماهیت نواورانه و امکان تغییر کمتری وجود دارد دانش محور هستند بتوانند رقابت بکنند .
کاظمی یاداور شد :از انجائیکه در تولید پسته ناکارامدی هایی وجود دارد یکی از راههای جبران چرخه تولید، پخش فراورده ها تقویت شود و بخشی از ناکارامدیها جبران می شود.
وی عنوان داشت : برپایی این نمایشگاه ارزشمند است و چالش که در برگزاری ان وجود داد این است که شاید انچنان که باید وشاید است فرهنگ کارافرینی وجود ندارد و باید چنین کسب و کارهایی مورد احترام بیشتری قرارگیرند و در این زمنیه فرهنگ سازی بیشتری شود .
وی خاطرنشان کرد :از صاحب نظران و بازاریان پسته کمک گرفته می شود تا شناخت جامعی از بازار پسته در اختیار ما قرار گیرد .

برچسب ها:
اولین استارت آپ ویکند پسته رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان