اولین گردهمایی سالیانه کارآفرینان در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 139855
اولین گردهمایی سالیانه کارآفرینان در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

اولین گردهمایی سالیانه کارآفرینان رفسنجان شب گذشته به همت انجمن توسعه فرهنگ کارآفرینی شهرستان رفسنجان در هتل هیلان برگزار شد.

خانه » اقتصادی » اولین گردهمایی سالیانه کارآفرینان در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ؛ شب گذشته برابر با بیست هشتم بهمن ماه ۱۳۹۶، اولین گردهمایی سالیانه کارآفرینان رفسنجانی به همت انجمن توسعه فرهنگ کارآفرینی شهرستان رفسنجان برگزار گردید .

در این مراسم نمایندگانی فعال از جامعه کارآفرینی ، رؤسای ادارات مرتبط در سطح شهرستان ، سرپرستان بانکها ، مدیریت کل سازمان تعاون کار و رفاه اجتماعی ، مدیرکل سیاسی استانداری کرمان ، مدیریت انجمن ملی کسب و کار ایران و جمعی از اعضاء رسمی انجمن حضور داشتند .

در این سالیانه گزارش کوتاهی از عملکرد سه ساله انجمن توسط فارسی مدیرعامل این سازمان مردم نهاد ارائه و در ادامه آن گزارش تحلیلی این فعالیتها توسط دکتر ایرانمنش نایب رئیس انجمن کارآفرینان ارائه گردید .

دکتر شهبازی مدیر انجمن ملی کسب و کارایران در این جلسه ضمن قرائت متن پیام دبیر شورای کارافرینان کشور اظهار داشت : برای توسعه اقتصادی کشور تنها یک راه وجود دارد و ان گذر از اقتصاد متکی به نفت و باید به سمت اقتصاد کارافرینی رفت .
وی بیان داشت :اقتصادی که در ان موتور محرکه ،کارافرینان و مدیران این حوزه بایستی باشد اما در مسیر توسعه کارافرینی در کشور باید ۵ گام اساسی را برداشت ان عبارت از اموزش،فرهنگ سازی،قانون و مقررات ،نهادسازی و تشویقات می باشد.
مدیر انجمن ملی کسب و کار ایران عنوان داشت :نسخه شروع توسعه کارافرینی اموزش است امید داریم با اموزشهای کاربردی ومهارتی برای توانمندسازی و تربیت کارافرینان در سطح جهانی به ایران عزیزمان توصیه و رشد دهیم .


وی به مشکل بیکاری در همه جوامع اشاره داشت و گفت :بیکاری مشکلات عدیده ای را در همه جوامع به وجود اورده است و این مشکل در کشور ما هم وجود دارد،اموزش نقش مهمی دارد بایستی از دوران ابتدایی اغاز شود .
دکتر شهبازی تصریح کرد :کشورهای توسعه یافته اموزش و شناساندن کارافرینی را از دوران قبل از ابتدایی اغاز می کنند ،متاسفانه اموزش ما در دوران ابتدایی و متوسطه در دانشگاه بسیار ضعیف است البته حرکتهایی صورت گرفته ولی این کافی نیست .
وی افزود :فارغ التحصیلان ما فاقد مهارت کسب و کار هستند،ولی اموزش میتواند در پرورش افرادی که ذهن خلاق دارند و می توانند مهارتهای لازم را یاد بگیرند رکن اساسی باشد .

در این گردهمایی میهمان ویژه انجمن ، بهروز فروتن ، قهرمان ملی کسب و کار نیز حضور و ایراد سخنرانی داشت .

در خاتمه این مراسم برنامه پرسش و پاسخ از کارآفرینان در موضوعات متعدد کشاورزی ، صنعت ، آموزش و توسعه شهری اجرا گردید .

برچسب ها:
اولین گردهمایی سالیانه کارآفرینان در رفسنجان کارآفرینان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان