پایان تلخ ازدواج اینترنتی

ازدواج اینترنتی فقط ۶ ماه دوام داشت

  • شناسه خبر: 13976
ازدواج اینترنتی فقط ۶ ماه دوام داشت

“خانه خشتی”: زن جوانی که به دنبال دوستی با مردی به او علاقه‌مند شده و با وی ازدواج کرده بود، ۶ ماه بعد به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق کرد. به گزارش “خانه خشتی” به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، این زن درباره تصمیم خود برای جدایی از همسرش به قاضی چنین گفت: دو سال […]

خانه » آخرین اخبار » ازدواج اینترنتی فقط ۶ ماه دوام داشت
“خانه خشتی”: زن جوانی که به دنبال دوستی با مردی به او علاقه‌مند شده و با وی ازدواج کرده بود، ۶ ماه بعد به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق کرد.
به گزارش “خانه خشتی” به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، این زن درباره تصمیم خود برای جدایی از همسرش به قاضی چنین گفت: دو سال قبل هنگام چت کردن از طریق اینترنت با مردی آشنا شدم.

ما هر شب با هم چت می‌کردیم و در این مدت او با حرف‌هایی که می‌زد مرا به خودش علاقه‌مند کرد. مدتی بعد در حالی که هر روز علاقه ما به همدیگر بیشتر و بیشتر می‌شد، تصمیم گرفتیم همدیگر را از نزدیک ببینیم و به این ترتیب او برای دیدن من از شهرستان آمد.

بعد از این ملاقات بود که ما تصمیم گرفتیم با هم ازدواج کنیم و در حالی که دو سال از دوستی اینترنتی ما می‌گذشت به عقد هم در آمدیم.

با شروع زندگی مشترک، تازه متوجه شدم همسرم با مرد رویاهایم تفاوت زیادی دارد و همه علاقه‌ای که به او داشتم یکباره از بین رفت.

این در حالی بود که خانواده او از همان روزهای اول در زندگی ما دخالت می‌کردند و همین دخالت‌ها باعث شده بود من و او همیشه با هم درگیری داشته باشیم.

پس از گذشت چهار ماه از زندگی مشترک متوجه شدم این زندگی برایم امکان پذیر نیست و به همین خاطر از همسرم خواستم به صورت توافقی از هم جدا شویم.

فرمانده پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی در این ارتباط به شهروندان به خصوص کاربرانی که از اینترنت استفاده می‌کنند ، هشدار داد: از اشتراک گذاری تصاویر و فیلم‌ها و اطلاعات خصوصی خود در فضای مجازی خودداری کنند ، از ملاقات با دوستان اینترنتی جدا پرهیز کنند.

علی یلی تصریح کرد: والدین می‌بایست بر فعالیت فرزندانشان در اینترنت نظارت جدی داشته باشند،در فضای سایبر از اعتماد بی جا به دیگران که ممکن است هویت دیگری غیر از آنکه خود را معرفی کرده‌اند داشته باشند خودداری کنند ،در صورت بروز مشکل و یا سوءاستفاده به والدین خود و سپس به پلیس فتا با شماره تلفن‌های ۱۱۰ یا ۲۱۸۲۷۷۰ تماس حاصل نمایند.

وی گفت: تقویت آموزه‌های دینی در فرزندان می‌بایست در خانواده‌ها توسط والدین مورد توجه قرار گیرد و آموزش عمومی و آگاهی بخشی به جوانان جهت کاهش آسیب و پیامدها در دستور کار خانواده و مسئولان مربوطه قرار گیرد.

برچسب ها:
ازدواج ازدواج اینترنتی ازدواج اینترنتی فقط 6 ماه دوام داشت اینترنت پایان تلخ ازدواج اینترنتی طلاق
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسین_ش_ر

    در مورد ازدواج میخواستم یک مثال بزنم وقتی یک فرد جویای کار اولین سوالی ازش میپرسند میگویند چند سال سابقه کار داری و .... حالا برای یک ازدواج که یک جوان باید بالباس سفید وارد زندگی شود و با کفن بیرون بیاید چرا باید با شش ماه زندگی یا کمتر یا بیشتر زندگی جوانان از هم بپاشد واقعا چرا آیا یکدوره کلاس آموزشی برای زوجهای جوان لازم و ضروری نیست بعضا بعضی از پدران و مادران فقط توی این فکرند که زود فرزندانشان را عروس و داماد کنند اما در مورد زندگی با آنها چقدر صحبت میشود فردی که هیچ دوره آموزش برای اداره زندگی و مسائل زناشوئی ندیده چگونه باید زندگی با دوام داشته باشد لطفا یک کار گروه تحقیقاتی بگذارید و جلوی این معضل طلاق را بگیرید با تشکر از تمامی مسئولین بخصوص دادگاه خانواده
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان