فرمانده موسسه ویژه شهید رجایی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء:

سپاه در هر جا که نیاز به خط شکنی و ریسک بوده حضور داشته است

  • شناسه خبر: 139723
سپاه در هر جا که نیاز به خط شکنی و ریسک بوده حضور داشته است

سردار اکبری گفت:هر کجا که به خط شکنی و ریسک نیاز بوده است سپاه حضور یافته است و سپاه همچنان به مانند دوران دفاع مقدس خط شکن بوده است و این راه خود را نیز ادامه خواهد داد.

خانه » سیاسی » سپاه در هر جا که نیاز به خط شکنی و ریسک بوده حضور داشته است

به گزارش خانه خشتی به نقل از راه آرمان ؛ سردار اکبری فرمانده موسسه ویژه شهید رجایی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در مراسم افتتاح پل رو گذر در شهر کرمان با بیان اینکه  سپاه همیشه در خط مقدم برای ایجاد امنیت، آرامش و سربلندی ملت جان فدایی می کند،اظهار کرد: سپاه و بسیج را از خود مردم و با مردم می داند.

جانشین قرارگاه خاتم الانبیا ء ضمن تأکید بر اینکه سپاه در زمان جنگ در زمینه مهندسی توانمند شد که گفتنی است پس از جنگ از این ظرفیت در جهت بازسازی و سازندگی کشور استفاده کرد،تصریح کرد:هر کجا که به خط شکنی و ریسک نیاز بوده است سپاه حضور یافته است و سپاه همچنان به مانند دوران دفاع مقدس خط شکن بوده است و این راه خود را نیز ادامه خواهد داد.

سردار اکبری با اشاره به اینکه سپاه در اجرای پروژه های عمرانی هیچ منافعی نداشته است، ابراز کرد: مازاد درآمد سپاه به بودجه دفاعی کشور واریز می شود و هیچ یک اعضای سپاه در این شرکت ها سهامدار نیستند بلکه حقوق بگیر می باشند.

این مقام مسئول افزود:سپاه در مواردی که بخش خصوصی نمی تواند اقدام کند، وارد می شود چرا که سپاه جان فدای ملت و مردم است و همان گونه که سپاه در زمان جنگ جان خود را برای دفاع از مردم و کشور فدا می کرد، هم اکنون نیز جانفشانی سپاه در سازندگی کشور است.

سردار اکبری در پایان با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم النبیاء  بنا بر درخواست استاندار کرمان حضور  پیدا کرد،گفت: با وجود بدهی های زیاد کار خود را ادامه دادیم و اگر پول داشتیم کارهای خودمان سریعتر انجام می شد و امیدواریم ۲ سال آینده همه پروژه های کرمان را به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان