عضو هيات امناي كانون همبستگي فرزندان شاهد و جمعيت زنان انقلاب مطرح کرد :

در جهت حفظ ارمانهای مقام معظم رهبری خود را متعهد بدانیم

  • شناسه خبر: 139698
در جهت حفظ ارمانهای مقام معظم رهبری خود را متعهد بدانیم

عضو هیات امنای کانون همبستگی فرزندان شاهد و جمعیت زنان انقلاب گفت :ما ظرفیت عظیم و مسئولیت عظیم تری داریم باید خود را در جهت حفظ ارمانهای مقام معظم رهبری متعهد بدانیم نباید بگذاریم این فرهنگ به حاشیه برود نباید فرزند شهیدی در اداره و جایی احساس خجالت کند.

خانه » آخرین اخبار » در جهت حفظ ارمانهای مقام معظم رهبری خود را متعهد بدانیم

به گزارش خانه خشتی ؛عصر امروز لیلا افتخاری عضو هیات امنای کانون همبستگی فرزندان شاهد و جمعیت زنان انقلاب در مراسم اولین اجتماع فرزندان شاهد شهرستان انار و رفسنجان که در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد برگزار شد اظهار داشت : انقلاب ما مائده الهی است مردم در ۲۲ بهمن امسال که باشکوه تر از سالهای قبل برگزار شد ان را ثابت کردند .
وی بیان داشت :انقلاب ما با این همه دشمن به سن بلوغ رسیده است این انقلاب با خون شهداوهمبستگی مردم به وجود امده است حتی بعد از انقلاب هم همین مردم بودند که از جان و مال و اسایش خود گذشتند تا این نظام پابرجا بماند .
افتخاری تصریح کرد :برخی می ایند اقا زاده گی راه می اندازند و می گویند این سهم ما از انقلاب است اما ما می گوییم سهم فرزندان شهدا چی است ؟ سهم امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) از قیام چقد بوده است ؟
وی افزود :انقلاب ما مائده شهدا و تمام کسانیکه جهاد کردند می باشد،دنیا جمهوری اسلامی را به عنوان الگو و تجربه ای از مکتب الهی می شناسد .
لیلا افتخاری با بیان اینکه تکلیف خانواده شهدا، دو برابر است گفت :خداوند بر خانواده شهدا منت مضاعف قرار داده است شکر عملی این انقلاب و شهادت این است که در راه دفاع از نظام، سر از پا نشناسیم .
عضو هیئت کانون انار و جمعیت زنان انقلاب با اشاره به ایه ای از قران کریم خاطرنشان کرد :ما باید در مقابل نظر ولی فقیه و انقلاب اجتهاد کنیم ،خداوند اگر مائده انقلاب را به ما ارزانی کرد لطف و عنایت وی بوده است .
وی ادامه داد :مائده ای چون انقلاب و ولایت داریم که باید حافظ انها باشیم بصیرت افزایی ، بصیرت بخشی و مقابله با دشمنان قسم خورده بشریت باید سر لوحه ما باشد پدران ما برای همین رفتند و ما هم برای این ایستاده ایم .
افتخاری به اهمیت کانون همبستگی فرزندان شاهد اشاره کرد و گفت : ،طرح نایب الشهدا از جمله فعالیتهای این کانون است ، امروز بیش از یک میلیون کارت نایب الشهید توزیع شد این طرح در مقابل شیعه انگیلسی و امریکایی بسیاری از نقشه های انها را خنثی کرد .
وی یاداور شد :ما ظرفیت عظیم و مسئولیت عظیم تری داریم باید خود را در جهت حفظ ارمانهای مقام معظم رهبری متعهد بدانیم نباید بگذاریم این فرهنگ به حاشیه برود نباید فرزند شهیدی در اداره و جایی احساس خجالت کند .
افتخاری گفت :اگر شهدا گلیم بشیرت را از اب کشیدند فرزندان انها هم باید تلاش کنند با تقوا و ولایت مداری در همه بحث های مشاوره ،اقتصاد ،درمان و… ورود کنند .
وی به فعالیتهای هنری و الگودهی کانون اشاره کرد و بیان داشت :استعدادها در شهرستان بیشتر از مرکز است ،تجربه های موفق را به عنوان طرح کشوری منتقل کنید .
لیلا افتخاری با اشاره به فرمایش مقام معظم به اهمیت جایگاه شهدا و خانواده های انان گفت :طبق فرمایش مقام معظم رهبری خانواده ها ی شهدا باید در عمل نشان بدهند و بازماندگان شهدا خاطرات شهدا را ضبط وثبت کنند .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان