مدیر کانون همبستگی فرزندان شاهد کشور مطرح کرد :

از خانواده شهدا باید به عنوان بصیرت و چراغ هدایت جامعه استفاده شود

  • شناسه خبر: 139697
از خانواده شهدا باید به عنوان بصیرت و چراغ هدایت جامعه استفاده شود

مدیر کانون همبستگی فرزندان شاهد کشورگفت :اگر میخواهید بیشتر مشکلات کشور حل شود باید از خانواده ی شهدا به عنوان بصیرت و چراغ هدایت جامعه استفاده کنید .

خانه » آخرین اخبار » از خانواده شهدا باید به عنوان بصیرت و چراغ هدایت جامعه استفاده شود

به گزارش خانه خشتی ؛عصر امروز علی اسفندیاری رئیس هیئت مدیره کانون همبستگی فرزندان شاهد کشور در مراسم اولین اجتماع فرزندان شاهد شهرستان انار و رفسنجان که در محل سالن احتماعات دانشگاه آزاد برگزار شد با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت :قبل از اینکه شما فرزندان شاهد در این مکان جمع شوید پدران شما در این مجلس حضور دارند انها از اینکه شما در این اجتماع برای یک هدف بزرگ جمع شده اید خوشحال هستند .
وی به جمله معروف امام راحل اشاره کرد و تصریح کرد :خانواده های شهدا چشم و چراغ و افتخار ملت هستند،مسئولین دولتی و استانی وهمه باید این جمله را برای خود باز تعریف کند و برای خود احساس وظیفه کنند در جهت اینکه بصیرت لازم پیدا کنند بتواند چراغ هدایتی برای جامعه باشند .
اسنفدیاری بیان داشت :اگر میخواهید بیشتر مشکلات کشور حل شود باید از خانواده ی شهدا به عنوان بصیرت و چراغ هدایت جامعه استفاده کنید .
وی به فضاها و شبکه های اجتماعی اشاره کرد و افزود :یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی،شبکه خانواده شهدا و فرزندان انان هستند خصوصیات بارز این شبکه اجتماعی دلسوزی برای نظام و گستردگی این شبکه در بین شبکه های اجتماعی دیگر است. اسفندیاری با بیان اینکه ظرفیت شبکه اجتماعی باید سالم و در جهت نظام باشد گفت :در شهرستان رفسنجان ۹۵۰ شهید وجود دارد که تشکیلات ان شاید به ۲۰ هزار نفر برسد امروز باید از این ظرفیت شبکه اجتماعی استفاده کنیم باید این کار جریان سازی شود چرا باید این جریان را ضد انقلاب به دست گیرد ؟
وی عنوان داشت :امام راحل بر کار تشکیلاتی اشاره دارند و ما باید به این امر مهم توجه کنیم و هر چه کار تشکیلاتی بیشتر و بهتر باشد دشمن ناامیدتر می شود .

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان