حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه شهرستان رفسنجان:

پرداخت خمس یکی از راه حلهای مشکلات جامعه اسلامی است

  • شناسه خبر: 13967
پرداخت خمس یکی از راه حلهای مشکلات جامعه اسلامی است

حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه شهرستان رفسنجان در گفتگو با خبرنگار “خانه خشتی”اظهار داشت :خمس یکی از ارکانی است که پرداخت آن منشا خیروبرکت را به همراه دارد. وی افزود:ابتدا خمس وبعد از آن انجام کارهایی مثل رفتن زیارت،دستگیری از بینوایان،انفاق و….جامعه اسلامی را روبه رشد میبرد. رمضانی بیان داشت:مدیریت مسایل مذهبی وفرهنگی برعهده امام […]

خانه » آخرین اخبار » پرداخت خمس یکی از راه حلهای مشکلات جامعه اسلامی است
حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه شهرستان رفسنجان در گفتگو با خبرنگار “خانه خشتی”اظهار داشت :خمس یکی از ارکانی است که پرداخت آن منشا خیروبرکت را به همراه دارد.
وی افزود:ابتدا خمس وبعد از آن انجام کارهایی مثل رفتن زیارت،دستگیری از بینوایان،انفاق و….جامعه اسلامی را روبه رشد میبرد.
رمضانی بیان داشت:مدیریت مسایل مذهبی وفرهنگی برعهده امام جمعه هرشهرستان است واگر همه هم سو با نظرات شوند واین مدیریت را هدایت وراهنمایی کنند باالطبع جامعه ای آبادوبدور از دغدغه وفساد خواهیم داشت.

وی اشاره به این داشت که مبالغ خمس به کانال دفتر رهبری هدایت شده واز آنسو مبلغی در حد ۳۰ الی ۷۰ درصدبه شهرستانها برگردانده میشودوبراساس نیازهای شهرستان این مبلغ صرف امور عمرانی وتقویت حوزه ها وسادات و… میشود.
رمضانی پور تصریح کرد:از وجوهات خمس سال گذشته و امسال تقریبا ۱۰ میلیارد ریال صرف مجموعه آموزشی حوزه علمیه سفیران وروحانیون (برادران)در مقابل دفتر امام جمعه شهر رفسنجان با زیر بنای ۳ هزار و۶۰۰ مترمربع در حال احداث است که ساخت این مجموعه بیش از ۲۰ کلاس آموزشی در زمینه های مختلف از جمله امداد وطلبه ای و… با زیرساختهای مهم از اردیبهشت امسال شروع ودر فروردین ماه سال ۹۲ به بهره برداری خواهد رسید.
رضایی
برچسب ها:
اسلام امامجمعه پرداخت پرداخت خمس یکی از راه حلهای مشکلات جامعه اسلامی است جامعه خمس راه خل رفسنجان رمضانی پور مشکلات
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان