کشف بیش از۱۲ کیلوگرم تریاک در پایش محورهای رفسنجان

  • شناسه خبر: 139602
کشف بیش از۱۲ کیلوگرم تریاک در پایش محورهای رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان از توقیف یک دستگاه خودرو سمند و کشف بیش از ۱۰ کیلوگرم تریاک توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

خانه » اجتماعی » کشف بیش از۱۲ کیلوگرم تریاک در پایش محورهای رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ، سرهنگ “نصرالله عباسی” گفت: در راستای اجرای طرح کنترل محور های مواصلاتی شهرستان، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اقدام به برپایی ایست و بازرسی مقطعی در محور رفسنجان _انار کردند.

وی ادامه داد: مأموران در بازرسی خودرو ها به یک دستگاه خودروی سمند به سرنشینی ۱مرد و ۲ زن مشکوک که با رعایت قوانین خودرو متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

سرهنگ عباسی افزود: در بازدید تخصصی از خودرو مأموران موفق به کشف ده کیلو و دویست و پنجاه گرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در داخل خودرو جاسازی شده بود شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در همین رابطه همچنین در یک ایست بازرسی موقت در محور کرمان_رفسنجان ماموران موفق به کشف ۲کیلوگرم تریاک از یک خودرو پراید شدند که راننده خودروها و سرنشینان دستگیر، خودرو به پارکینگ گسیل و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی روانه دادسرا شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با تاکید بر عزم راسخ پلیس و مبارزه قاطع با سوداگران مرگ اظهار داشت: پلیس به صورت شبانه روزی با شماره تلفن ۱۱۰ آماده خدمت رسانی به عموم مردم است و با جدیّت کامل با هنجارشکنان، مخلان نظم و امنیت و سوداگران مرگ برخورد می کند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان