ارتباط زور گیری و حرام خواری در جامعه

  • شناسه خبر: 13952
ارتباط زور گیری و حرام خواری در جامعه

همزمان با انتشار اخباری درباره زورگیری در جامعه و صدور حکم اعدام برای دو نفر از زور گیران حوادث اخیر توسط دستگاه قضایی، قرار است در یک برنامه رادیویی به نام «روزی پاک» افزایش برخی جرایم خشن مانند زور گیری و ارتباط آن با مصادیق حرام خواری در جامعه مورد نقد و بررسی قرار گیرد. […]

خانه » آخرین اخبار » ارتباط زور گیری و حرام خواری در جامعه
همزمان با انتشار اخباری درباره زورگیری در جامعه و صدور حکم اعدام برای دو نفر از زور گیران حوادث اخیر توسط دستگاه قضایی، قرار است در یک برنامه رادیویی به نام «روزی پاک» افزایش برخی جرایم خشن مانند زور گیری و ارتباط آن با مصادیق حرام خواری در جامعه مورد نقد و بررسی قرار گیرد.
 به گزارش “خانه خشتی” به نقل از شبکه اطلاع رسانی تولید ایرانی  همزمان با انتشار اخباری درباره زورگیری در جامعه و صدور حکم اعدام برای دو نفر از زور گیران حوادث اخیر توسط دستگاه قضایی، قرار است در یک برنامه رادیویی به نام «روزی پاک» افزایش برخی جرایم خشن مانند زور گیری و ارتباط آن با مصادیق حرام خواری در جامعه مورد نقد و بررسی قرار گیرد.
نزدیک به یک ماه است برنامه رادیویی روزی پاک از شبکه رادیویی اقتصاد پخش می شود و در این برنامه مصادیق گوناگون حرام خواری و کسب روزی حلال در مشاغل گوناگون درجامعه بررسی می شود و به شبهات، پرسش ها و ابهامات شنوندگان رادیو در حوزه رزق و روزی حلال توسط کارشناسان و آیات عظام پاسخ داده می شود.
براین اساس قرار است در برنامه این هفته روزی پاک که دوشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ روی موج اف ام ردیف ۹۸ پخش می شود، ارتباط زورگیری و مصادیق حرام خواری در جامعه مورد نقد و برررسی قرار گیرد و کارشناسان و جامعه شناسان اجتماعی درباره این موضوع با یکدیگر به گفت و گو و مناظره می بپردازند.
همچنین طبق اعلام دست اندرکاران برنامه روزی پاک، گزارشگران این برنامه رادیویی در آیتمی تحت عنوان «صدای مخفی» به صورت نامحسوس به سطح شهر رفته و مواردی مانند گران فروشی ، حرام خواری ، اتلاف وقت در ادارت و کسب و کار غیرشرعی در جامعه را مورد نقد و بررسی قرار می دهند.
برچسب ها:
ارتباط زور گیری و حرام خواری در جامعه زور گیری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان