امام جمعه رفسنجان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد:

حضور مردم ناشی از باور به انقلاب است / بیشترین اشتغال مس سرچشمه باید از رفسنجان باشد

  • شناسه خبر: 139268
حضور مردم ناشی از باور به انقلاب است / بیشترین اشتغال مس سرچشمه باید از رفسنجان باشد

امام جمعه رفسنجان گفت: این حضور شما مردم در صحنه ،ناشی از اگاهی به دین و مذهب حقه تشیع است، ناشی از باور و یقین به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتقاد به ولایت فقیه است.

خانه » آخرین اخبار » حضور مردم ناشی از باور به انقلاب است / بیشترین اشتغال مس سرچشمه باید از رفسنجان باشد

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در رفسنجان که امروز با حضور باشکوه مردم همیشه در صحنه این خطه از مسیر میدان علی ابن ابیطالب(ع) تا میدان شهداء این شهر برگزار شد ، با گرامیداشت یاد و خاطره امام عظیم الشان و شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای گرانقدر شهرستان رفسنجان  اظهار داشت: وقتی خداوند اراده کند و بنده اش را شایسته رحمت خود بداند او را اولا دین شناس می کند و به احکام شریعت اگاه می کند ثانیا از نعمت یقین بهره مند می سازد.

وی افزود: این حضور شما ناشی از اگاهی به دین و مذهب حقه تشیع است، ناشی از باور و یقین به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتقاد به ولایت فقیه است.

رمضانی پور گفت: شما امامت و ولایت را جزو معتقدات اصلی خود می دانید انقلابی بودن شما به همین حضورها مشخص می شود در صحنه های سیاسی و پای کار انقلاب .

وی با بیان اینکه انقلاب ماندن خیلی مهمتر و اساسی تر از انقلابی بودن است تصریح کرد: انقلابی ماندن در همه رفتارها باید خودش را نشان دهد، در محل کار، خدمت به مردم ، مشکلات و صدای مردم را می بینند و می شوند و درصدد حل همه مشکلات بر می آیند.

امام جمعه رفسنجان گفت: عمده مشکلات بوجود امده مربوط به برخی از کم کاری هاست مربوط به ناکارامدی هاست که ما باید سطح توانمندی را بالاتر ببریم؛ سه قوای کشور تحت امر رهبری فرزانه باید به مسائل اساسی در خصوص رفاه حال مردم، معیشیت و ازدواج توجه کنند .

وی خاطر نشان کرد: گرفتاری های مردم مانع نشد مردم امروز به صحنه نیایند در راهپیمایی شرکت نکنند و شعارهای انقلابی بر زبان جاری نسازند  اما  مسائل و مشکلات مردم در جای خود محفوط است و باید توجه شود.

رمضانی پور بیان داشت: افتتاح هایی که اخیرا در شهرستان اتفاق افتاد نمی تواند مشکلی از مشکلات شهرستان در خصوص اشتغال را مرتفع کند آسفالت خیابان و سرمایه گذاری های خصوص نی نمی تواند جوابگوی مشکلات مردم در رفسنجان باشد ما به دنبال کارهای مهم تر و اساسی تر هستیم تا هزاران شغل در بر داشته باشد.

وی افزود: متاسفانه در سالهای اخیر پروژه مهم و کارامدی که اشتغال زیاد بهمراه داشته باشد را در رفسنجان شاهد نبودیم.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: از مس سرچشمه رفسنجان که متعلق به مردم رفسنجان است اشتغالی را شاهد نبودیم بعضا می گویند امام جمعه، نماینده، فرماندار و سایر مسئولین از حق ما دفاع نمی کنند در حالیکه هم درخصوصی هم در جمع عمومی ما مطالبه گر حق شما مردم بودیم و هستیم باید اشتغال مس سهم زیادی از رفسنجان باشد اما کمترین سهم را داریم.

رمضانی پور گفت: شنیده شده است که در پروژه های مس از رفسنجان استفاده نکنند از مدیر صنایع ملی ایران در جمع مردم رفسنجان می خواهم اگر خودسرانه این حرف را می زنند تنبیه شوند و هشدار دهند، رفسنجان اشتغال مس سرچشمه را با همه آلایندگی بسیار زیاد در هوا، زمین، آب تحمل می کنند ، اشتغال حداکثر باید متعلق به مردم رفسنجان باشد.

وی خاطر نشان کرد: اگر امنیت و آرامش و همکاری مسئولان رفسنجان را می خواهید باید اشتغالتان از مردم رفسنجان باید وگرنه ناآرامی را در پی خواهید داشت.

امام جمعه رفسنجان در پایان ضمن قدردانی از  شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن از هر گروه و جناح و قشری تصریح کرد: بین مسئولان شهرستان همگرایی برای ارتقای بیشتر شهرستان وجود دارد هیچ اختلافی در خدمت رسانی شما مردم وجود ندارد و ما پای انجام خدمت برای شما مردم از هیچ تلاش دریغ نخواهیم کرد.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان حضور راهپیمایی 22 بهمن در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان