مراسم هنر و روایت انقلاب به همت کانون بسیج هنرمندان در رفسنجان برگزار شد/تصاویر

  • شناسه خبر: 139116
مراسم هنر و روایت انقلاب به همت کانون بسیج هنرمندان در رفسنجان برگزار شد/تصاویر

مراسم هنر و روایت انقلاب به همت کانون بسیج هنرمندان رفسنجان و موسسه فرهنگی هنری ترنم واداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.

خانه » آخرین اخبار » مراسم هنر و روایت انقلاب به همت کانون بسیج هنرمندان در رفسنجان برگزار شد/تصاویر

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی کانون بسیج هنرمندان رفسنجان مراسم هنر و روایت انقلاب به همت کانون بسیج هنرمندان رفسنجان و موسسه فرهنگی هنری ترنم واداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.
سرهنگ سلطانی فرمانده ناحیه ی مقاومت بسیج سپاه شهرستان رفسنجان درهفتمین روز از دهه فجر امسال در جمع هنرمندان نقش هنرمندان را در به ثمر رسیدن پیروزی انقلاب موثر دانست و گفت: موضوعی را که ما با چندین کتاب و سخنرانی مطرح می کنیم هنرمند می تواند با خلق یک اثر هنری در مدتی کوتاه و تاثیر گذار تر ارائه نماید .
تنی چند از هنرمندان با اجرای برنامه های شعر خوانی ، بیان خاطره ، مسابقه و موسیقی سنتی به اجرای برنامه پرداختند .
در بخش دیگری از این مراسم از هنرمند انقلابی محمود شریفی تجلیل شد ، محمود شریفی از هنرمندان فعال صحنه انقلاب است که بزرگترین تمثال رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) را که در راهپیمایی های رفسنجان در سال ۵۷ استفاده می شد را نقاشی نموده است.
همچنین غلامرضا رمضانی از تلاشگران انقلاب نیز در این جلسه به بیان خاطرات خود پرداخت و همچنین با اهداء گل و لوح تقدیر از این دو فعال صحنه انقلاب تجلیل شد.
در حاشیه این مراسم هنرمندان بسیجی در قالب رادیو انقلاب رخداد های مهم انقلاب را در رفسنجان بهمراه سرودهای انقلابی به سمع حضار میرساندند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان