حجت الاسلام رمضانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رفسنجان گفت :

حضور مردم در تجمعات و راهپیمایی اصلی ترین پشتوانه است

  • شناسه خبر: 139112
حضور مردم در تجمعات و راهپیمایی اصلی ترین پشتوانه است

امام جمعه رفسنجان گفت: در نظام ولایی نقش تک تک شما مردم در تجمعات و راهپیمایی تجلی میگردد و حضور شما اصلی ترین پشتوانه انقلاب خواهد بود.

خانه » آخرین اخبار » حضور مردم در تجمعات و راهپیمایی اصلی ترین پشتوانه است

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رفسنجان با توصیه نمازگزاران به تقوی الهی و رعایت حدود و مقررات و اصلاح ذات البین اظهار داشت: از همه شما مردمی که در در طی ۳۹ سال در همه عرصه ها پای نظام ارزش ها و دفاع از آن و تقدیم قریب به هزار نفر شهید و بیش از ۱۱ هزار رزمنده در طور دوران مقدس دارید قدردانی می کنم.
وی افزود: رفسنجان شهرستان انقلابی است و باید برای انقلابی ماندن آن روح انقلاب در ان تجلی کند ؛ باید همه تلاش کنیم و برای تحقق انضباط اجتماعی همکاری کنیم.
رمضانی پور تصریح کرد: در خصوص برخی حریم شکنی هر چند ناچیز چطور برخی مسئولین ما در تهران وقتی کار را آسان میگیرند بی تفاوت می شوند آن دختر روسری خود را سر یک چوب می کند و می چرخاند این ضعف مسئولین ما در تهران است که چند دختر اینطور حریم شکنی کنند.
امام جمعه رفسنجان گفت: ما را در گناه خودتان شریک نکنید چون کسی که شاهد گناهی باشد هم گناهکار هم بیننده عذاب می شوند چرا که گناه در جامعه نباید علنی شود اگر علنی شود همه باید پاسخ دهند.

وی خاطر نشان کرد: این حریم شکنی های را هیچ کس دوست ندارد اگر چند دختر بخواهند دوچرخه سواری کنند ، اگر شورای محترم شهر به خود اجازه دهند که یک مکانی را آماده کنند برای دوچرخه سواری بانوان و یک هزینه در این راستا داشته باشند عیبی ندارد این یکی از نیازهای شهر است، یک جایی را فراهم کنید که خانم ها انجا دوچرخه سواری کنند.

رمضانی پور تصریح کرد: اگر علاقه به دوچرخه سواری است این راه چاره است اما اگر مرضی دیگری در کار است باید دادگستری، دادسرا و نیروی انتظامی وارد عمل شود و شورای تامین برخورد کند.
وی بیان داشت: تا کی این موارد باید گفته شود و مردم انقلابی از این اتفاقات رنج بخورند ، آقایان ما کار به دوچرخه سواری بانوان نداریم اینها می خواهند اباگری در شهر راه بیافتد ، در راس این گروه خانمی در تهران است و می خواهد علیه طلبه و افرادی که دغدغه مند هستند این کار در شهر صورت گیرد.

امام جمعه رفسنجان به اسب سواری بانوان در جمع آقایان اشاره کرد و گفت: این حرکت چه وجه شرعی دارد چه توجیهی دارد که خانم در حضور مردان اسب سواری کند ، آقایان چرا می خواهید اباگری در شهر راه بیاندازید اصلا حق این خانم ها چیست مرز اینها کجاست؟ از شما می خواهم در برابر خدا حیا کنید و از خدا شرم کنید که فردای قیامت باید جوابگو باشید که اینطور کارهای را در شهر اجازه انجام می دهید.

رمضانی پور با اشاره به سخنان اخیر مشاور شهردار کرمان با این مضمون که ما به جوانان بیشتر از شهدا نیاز داریم تصریح کرد: وقتی شهید مدافع حرم وارد کرمان می شود برای انکه عقده و کینه خود را بر سر شهید بریزد اینگونه می گوید ، بله تو راست می گویی اگر همسرت حقوق کلان نمی گرفت اینطور گستاخانه سخن نمی گفتی من نمی دانم چرا جاهایی که اینچنین حلقومی باز می شود در برابر او موضعی گرفته نشده است چرا باید اجازه دهیم در برابر شهدای ما اینطور قضاوت کنند، ایها شهدای ما را نشناختند.

خطیب جمعه رفسنجان با تبریک فرارسیدن سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط نظام فاسد شاهنشاهی اظهار داشت: یقینا شما مردم با بصیرت و رهبری های پیامبر گونه امام خامنه ای و اصل نظام را به سر مقصود خواهید رسانید.
وی به سخنرانی روز گذشته رهبر انقلاب در خصوص راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: به فرموده رهبری حضور شما در راهپیمایی دشمن را شگفت زده می کند ، راه حفظ دستاوردها این است که پای ارزش ها بایستیم و در نظام ولایی نقش تک تک شما مردم در تجمعات و راهپیمایی تجلی میگردد و حضور در اصلی ترین پشتوانه انقلاب خواهد بود.

امام جمعه رفسنجان ضمن گرامی داشت روز حفاظت اطلاعات سپاه و تشکیل کمیته های انقلاب در سال ۵۷ به فرمان امام و شکسته شدن حکومت نظامی در روز ۲۱ بهمن ۵۷ و صدور حکم تاریخی امام مبنی بر اعدام سلمان رشدی نوسینده کتاب آیه های شیطانی اظهار داشت :  راه برون رفت از مشکلات کشور متوجه دستگاههای مختلف کشور، رؤسای سه قوه و نمایندگان مجلس است ، شناخت به اصول انقلاب اسلامی یعنی انقلابی ماندن و اتکا به سرمایه های داخلی، اعتماد به نیروی جوان.
وی در پایان گفت : وزیر ارتباطات جوان خوبی است اما در واقع کافی نیست نیاز است بیشتر به جوانان بها دهیم برخی افراد مسن در بدنه دولت کار می کنند انها را مرخص کنید تا جوانان سرکار بیایند .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان