همکاری شارپ با دولت ژاپن برای ساخت سیستم مدیریت انرژی منزل استاندارد

  • شناسه خبر: 1391
همکاری شارپ با دولت ژاپن برای ساخت سیستم مدیریت انرژی منزل استاندارد

به گزارش خانه خشتی به نقل از نارنجی شارپ به تازگی همکاری مشترکی را با دولت ژاپن آغاز کرده است تا نمونه استانداردی از سیستم مدیریت انرژی منزل یا HEMS خود را تولید نماید. این پلتفرم به کاربران اجازه می دهد نه تنها میزان مصرف انرژی خود را مانیتور کنند، بلکه وی را قادر می […]

خانه » اقتصادی » همکاری شارپ با دولت ژاپن برای ساخت سیستم مدیریت انرژی منزل استاندارد

به گزارش خانه خشتی به نقل از نارنجی

شارپ به تازگی همکاری مشترکی را با دولت ژاپن آغاز کرده است تا نمونه استانداردی از سیستم مدیریت انرژی منزل یا HEMS خود را تولید نماید. این پلتفرم به کاربران اجازه می دهد نه تنها میزان مصرف انرژی خود را مانیتور کنند، بلکه وی را قادر می سازد که میزان استفاده خود از الکتریسیته را با ابزارهای اتوماسیون منزل، به شکل چشمگیری کاهش دهند.

در این سیستم با کمک گرفتن از یک تبلت یا اسمارت فون، صاحبخانه می تواند نور لامپ ها یا تلویزیون را کم کرده و تلویزیون یا دیگر دستگاه های صوتی و تصویری را خاموش و روشن کند. همچنین به کنترل دمای منزل با ترموستات بپردازد و در ضمن انجام همه این کارها، به صورت لحظه ای مشاهده کند که چنین تدابیری چه تاثیری در کاهش میزان مصرف انرژی خواهد داشت.

شارپ قصد دارد این سیستم را به صورت تجاری همراه با یک روتر و ماژول های ویژه وای فای عرضه کند که نقش رابط میان پریزهای برق و ابزارها و دستگاه های شما را بازی می کنند. قدم بعدی دریافت مجوزهای استاندارهای لازم است که ابزارهای غیر از محصولات شارپ هم بتوانند جزئی از این اکوسیستم باشند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان