فرمانده سپاه رفسنجان خبر داد:

آغاز گشت های محله محور بسیجیان در سطح شهرستان رفسنجان

  • شناسه خبر: 138961
آغاز گشت های محله محور بسیجیان در سطح شهرستان رفسنجان

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: گشت های محله محور پایگاههای مقاومت بسیج از اول بهمن ماه آغاز شده تا در برقراری امنیت در محلات به کمک نیروی انتظامی بشتابد.

خانه » سیاسی » آغاز گشت های محله محور بسیجیان در سطح شهرستان رفسنجان

سرهنگ علی سلطانی در گفتگو با خانه خشتی با گرامیداشت یاد و خاطره امام عظیم الشان و شهدای انقلاب اسلامی به ویزه شهدای شهرستان رفسنجان اظهارداشت : انقلاب اسلامی و دهه فجر یاداور عزت و توانمندی جمهوری اسلامی در همه عرصه هاست .

وی بیان داشت :شروع انقلاب اسلامی در دهه فجر ۵۷ ،نشانه این را دارد که  انقلاب ما انقلاب ولایی ، معنوی و ایدئولوژیکی است و با این هدف انقلاب با ولایت فقیه ، مردم سالاری دینی و روحیه شهادت طلبی و استکبار ستیزی به عمر چهل ساله خودش نزدیک شده است .

سرهنگ سلطانی  افزود :سپاه ناحیه بسیج رفسنجان در ایام الله دهه فجر در همه پایگاه ها ،کانون های اقشاری و پایگاه های ادارات برنامه های متنوع فرهنگی زیادی را در این دهه اجرا کرده است که همه بسیجیان در ان دخیل بودند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عنوان داشت :بسیج در قالب حلقه های صالحین کارهای فرهنگی یادواره های شهدا و نشست های بصیرتی و بسیج دانش اموزی در کنار انجمن های دانش اموزی در بحث مدارس و برپایی نمایشگاه های انقلاب حضور داشتند .

وی تصریح کرد :یکی از کارهای اصلی که در دهه فجر انجام شد بحث احساس امنیت مردم بود که گشت های محله محور پایگاههای مقاومت بسیج از اول بهمن ماه آغاز شده تا در برقراری امنیت در محلات به کمک نیروی انتظامی بشتابد، همه پایگاه های شهرستان هر شب در محله های خودشان گشت بسیج را دارند .

سرهنگ سلطانی افزود :اردوهای جهادی در این ایام در مناطق محروم توسط تیمهای اردو جهادی انجام شد ،تیم اردوی جهادی کانون پزشکی ما با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و ریاست این دانشگاه و پزشکان متخصص را به مدت ۴ روز در منطقه کوهبنان ارائه خدمات دارند .

وی یوم الله ۲۲ بهمن را روز شکوه و فریاد آزادی خواهی و استقلال ملت ایران دانست و بیان داشت: از همه مردم رفسنجان که دل بند این نظام، ولایت فقیه و ایران اسلامی هستند و برای زدن مشت محکمی بر دهان دشمنان ان و برای لبیک گفتن به ولایت فقیه دعوت می کنیم به عنوان یک ایرانی در راهپیمایی این روز شرکت نمایند.

برچسب ها:
آغاز گشت های محله محور بسیجیان در سطح شهرستان رفسنجان سرهنگ علی سلطانی فرمانده سپاه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان