نشست هم اندیشی گردشگران رفسنجان برگزار شد/تصاویر

  • شناسه خبر: 138842
نشست هم اندیشی گردشگران رفسنجان برگزار شد/تصاویر

نشست هم اندیشی گردشگران رفسنجان در محل هتل هیلان و با حضور مدیریت هتل،مسئولین این حوضه و جمعی از فعالان عرصه گردشگری برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » نشست هم اندیشی گردشگران رفسنجان برگزار شد/تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، صبح امروز نشست هم اندیشی گردشگران رفسنجان در محل هتل هیلان و با حضور مدیریت هتل،مسئولین این حوزه و جمعی از فعالان عرصه گردشگری برگزار شد.

مدیر سازمان گردشگری رفسنجان در این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات حوزه گردشگردی در سال های اخیر ، به عواملی که باعث توسعه و جذب گردشگر در رفسنجان میشود اشاره کرد.

وی افزود :گردشگردی به عنوان ابزار خروج از رکود اقتصادی شهر شناخته می شود همچنین خانه حاج اقا علی بیشترین باز دید گردشگری را در سال گذشته در شهرستان داشته است.

مدیر سازمان گردشگری رفسنجان در ادامه گفت : خانه پدری آیت الله هاشمی رفسنجانی در حال اماده سازی برا بازدید گردشگران است و در بحث گردشگری صنعتی جهت احداث موزه مس، نیازمند همت شرکت مس هستیم همچنین  ۵٠٠ هنرمند شناسنامه دار در صنایع دستی رفسنجان فعالند.

مدیر سازمان گردشگری اظهارداشت : توسعه ورزش گردشگری از طریق پرورش اسب در رفسنجان مهیاست .

وی در پایام گفت : از ۳۰ هزار گردشگر که وارد استان کرمان شدند تنها هزار گردشگر به دلیل عدم شناخت شهر از رفسنجان بازدید کردند همچنین استفاده از ظرفیت فضای مجازی در جذب و معرفی گردشگر در جامعه کنونی مثمر ثمر واقع می شود.

خبرنگار :  الهه فتحی

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان