امام جمعه رفسنجان:

وقتی مردم نتوانند در سفر وزیری گله مندی خود را مطرح کنند چه فایده ای دارد

  • شناسه خبر: 138609
وقتی مردم نتوانند در سفر وزیری گله مندی خود را مطرح کنند چه فایده ای دارد

امام جمعه رفسنجان گفت: بحث سفر وزرا وقتی مردم نتوانند گله مندی خودرا بیان کنند فایده ای ندارد و مردم روی کارهایی که نظارت نیست گله مندی دارند.

خانه » سیاسی » وقتی مردم نتوانند در سفر وزیری گله مندی خود را مطرح کنند چه فایده ای دارد

به گزارش “خانه خشتی” ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان ضمن توصیه به تقوای الهی و انجام واجبات اظهار داشت: شما مردمی انقلابی هستید؛ هم انقلاب ما خوب هست و هم امام ما خوب بود و همچنین در ادامه راه رهبری و هدایت گونه های ایشان، رهبری دلسوز همه و مردم کشورهای اسلامی هستند .

وی در ادامه باتوجه به رابطه بازی در کارها تصریح کرد: کشور ما کشوری پر ظرفیت و غنی است و مدیریت مناسب میخواهد و ثروت های درون کشور بدست جوانان پیدا میشود.اکثرا کار با رابطه بازی پیدا کرده اند.

رمضانی پور بیان داشت:  پول نفت کشور خرج عمران و آبادانی کشور نمیشود و چیزی نصیب فرزندان تحصیل کرده نمیشود و چشم و امیدشان به این است که کاری شروع شود. این آمارها به منزله سراب و خواب و خیال است. این آمار نیست؛ این نان سفره مردم نمیشود.

رمضانی پور باتوجه به سفر وزرا به استان کرمان تصریح کرد: بحث سفر وزرا وقتی مردم نتوانند گله مندی خودرا بیان کنند فایده ای ندارد و مردم روی کارهایی که نظارت نیست گله مندی دارند.

امام جمعه رفسنجان گفت: چرا پول مردم را بیست و چهار ساعت در بانک مرکزی نگه میدارند و بعد به حسابشان میریزید؟؟!
چرا وقتی قیمت ها بالا میرود روی کیفیت نظارتی ندارید؟؟!

رمضانی پور در بحث یارانه ها خاطرنشان کرد: نباید یارانه ها قطع شوند و اگر میخواهید یارانه ها را قطع کنید یارانه همه را قطع کنید و قیمت ها را به سال نود و دو برسانید ولله زندگی مردم در این پنج سال هرچه بدتر شده باشد.

وی افزود: وقتی ما در مورد رابطه بازی حرف مردم را میزنیم میگویند شما اغتشاشگر هستید؛ این شمایید که اغتشاش گرید و به حرف مردم اهمیت نمیدهید. باید مطالبات و حرف دل مردم را بشنوید.

رمضانی پور باتوجه به تعطیلی مراکز هسته ای اضافه کردند: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی انرژی هسته ای بود ولی در این دولت کار خاصی انجام نشد و متاسفانه همه تعطیل شدند و خبری نیست و حتی از دانشمندان هسته ای نیز خبری نیست ولی انصافا در دولت های قبل کارهایی انجام شده است.

وی در پایان به  سخنان اخیر ترامپ رئیس جمهور امریکا در زمینه دخالت در جمهوری اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: سخنان ترامپ رئیس جمهور امریکا و نحوه حرف زدنشان در مورد ایران عمق جهالت خودش را نشان داد و هرچه بیان کرد لیاقت خود و هم دستانش است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شهروند

    درود بر امام جمعه شجاع و انقلابی که حرف دل مردم مستضعف رو بزنه...
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان